کد خبر : 1811782 | 02 اسفند 1400 ساعت 10:44 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

بازی مقابل پرسپولیس همیشه خاص است

مصلح: من تشنه گلزنی بودم و خوشحالم

مدافع چپ گلزن گل گهر سیرجان در جدال مقابل نساجی مازندران همچنان امیدوار به تغییر نتیجه رای کمیته استیناف برای بازگشت تیمش به جمع مدعیان است.

مصلح: من تشنه گلزنی بودم و خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح که در این فصل راهی گل گهر سیرجان شده است، در جدال برابر نساجی با ضربه سر موفق به ثبت یکی از گل‌های تیمش شد. او درباره این بازی می‌گوید: بازی سختی بود و ما به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و به همین منظور وارد زمین شدیم و خوشبختانه به هدفمان رسیدیم. نساجی از تیم‌های خوب لیگ است و در جام حذفی هم مقابل آنها شکست خورده بودیم و خوشحالم توانستیم این بار مقابل آنها به پیروزی برسیم.

وی در مورد گلزنی خودش در این بازی گفت: من تشنه گلزنی بودم و در بازی‌های قبل هم فرصت‌هایی داشتم و این بار دیگر نوبت گلزنی من بود. خدا را شکر موقعیت خوبی در اختیارم قرار گرفت و توانستم آن را به ثمر بنشانم و برای تیمم مفید باشم و خدا را شکر می‌کنم.

مدافع گل گهر در مورد اینکه بعد از کسر هفت امتیاز مدتی از لحاظ روحی تضعیف شده بودند ولی حالا به روزهای خوب برگشتند، توضیح داد: بالاخره در لیگ به این فشردگی و سنگینی حتی یک امتیاز هم سرنوشت ساز است چه برسد به اینکه در اوج مسابقات هفت امتیاز از یک تیم کم شود. ما صدر جدول بودیم و یکهو به رتبه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هفتم، هشتم سقوط کردیم. این رأی ناعادلانه بود و حق تیم ما پایمال شد و برای همین لطمه روحی سنگینی به تیم وارد شد ولی خدا را شکر توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و به روزهای خوب برگردیم.

 

1692432

 

مصلح در مورد فایل صوتی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال که نشان داد در این حکم دخالت شده است، گفت: نمی‌خواهم در مورد مسایل پشت پرده صحبت کنم ولی حقیقت برای همه روشن شد و آن فایل صوتی را هم شنیدند و متوجه شدند رأی به چه شکل صادر شد. هنوز هم امید داریم با تلاش مدیریت باشگاه و پیگیری های انجام شده این ۷ امتیاز برگردد چون حق ماست و اگر این ۷ امتیاز را بگیریم ۳۵ امتیازه می‌شویم و به رتبه سوم صعود می‌کنیم.

وی در مورد هدف گل گهر در لیگ گفت: هدف ما از روز اول کسب سهمیه آسیایی بود و حالا با وجود کسر این ۷ امتیاز هنوز هم این هدف را دنبال می‌کنیم و امید داریم به آن برسیم.

مدافع گل گهر در مورد بازگشت دوست و هم تیمی سابقش کی‌روش استنلی به ایران و حضور در گل گهر گفت: کی‌روش دوست خوب من است، در سپاهان هم تیمی بودیم و الان هم اتاقی هستیم؛ خوشحالم به گل گهر آمده و می‌تواند به تیم کمک کند و دیدید در بازی قبلی برای ما گلزنی هم کرد.

مصلح در مورد بازی هفته بعد مقابل پرسپولیس گفت: بازی مقابل تیم سابق همیشه خاص است و پرسپولیس هم تیم قابل احترام و حریف سرسختی است ولی در مسیر اهدافمان این بازی را هم باید ببریم و برای همین هدف وارد زمین می‌شویم، هرچند کار سختی است ولی برای آن تلاش می‌کنیم و امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

دیدگاه‌ها