کد خبر : 1811891 | 02 اسفند 1400 ساعت 22:11 | 44.1K بازدید | 13 دیدگاه

پر انگیزه مثل ستاره جدید بارسا؛ تمرین در روز تعطیل

به نظر می‌رسد فران تورس از انگیزه‌های بسیار بالایی برای موفقیت در بارسلونا برخوردار است.

پر انگیزه مثل ستاره جدید بارسا؛ تمرین در روز تعطیل

به گزارش "ورزش سه"، از همان روزهای اول حضور ژاوی هرناندز در بارسلونا گفته شد که فران تورس یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های نقل و انتقالاتی این سرمربی محسوب می‌شود. نهایتاً هم بارسلونا موفق شد این انتقال را نهایی کند و ستاره اسپانیایی هر طور که بود از منچسترسیتی به نوکمپ نقل مکان کرد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت تورس خیلی زود توانست به ترکیب اصلی بارسلونا راه پیدا کند و طبق پیش‌بینی به نظر می‌رسد که ژاوی هرناندز علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد. با این حال فران تورس هفته گذشته شب تلخی را مقابل ناپولی پشت سر گذاشت و این موضوع باعث شد انتقاداتی نسبت به عملکرد او مطرح شود‌.

 

1692178

 

ستاره اسپانیایی در دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل ناپولی چند موقعیت فوق‌العاده گلزنی را از دست داد و این موضوع باعث شد که بارسلونا در کسب پیروزی ناکام بماند؛ فران تورس حتی بعد از این بازی از شدت ناراحتی اشک ریخت تا مشخص شود که چه فشاری را تحمل کرده است. با این‌حال اسپورت گزارشی در رابطه با این بازیکن منتشر کرده و مدعی شده که او از انگیزه‌های زیادی برای موفقیت در بار‌سا برخوردار است.

اسپورت در این گزارش خود پیرامون ستاره اسپانیایی مدعی شده که تورس در روز تعطیل خود نیز تمرین می‌کند، یک سالن بدنسازی در خانه راه اندازی کرده است و هر روز برای پیشرفت تلاش می‌کند.

دیدگاه‌ها