کد خبر : 1812149 | 04 اسفند 1400 ساعت 14:21 | 15.9K بازدید | 6 دیدگاه

خبری از پیشنهاد تمدید نیست؛

سردرگمی لواندوفسکی؛ بایرن مونیخ او را نمی‌خواهد؟

بایرن مونیخ تا امروز تمایلی به مذاکره برای تمدید قرارداد رابرت لواندوفسکی، گلزن 34 ساله خود نشان نداده است.

سردرگمی لواندوفسکی؛ بایرن مونیخ او را نمی‌خواهد؟

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه رابرت لواندوفسکی در سال های اخیر شاید مهم ترین عامل موفقیت های بایرن مونیخ بوده، اما شرایط مطابق میل این بازیکن پیش نمی رود. نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد آینده رابرت لواندوفسکی همچنان نامشخص بوده و در هاله ای از ابهام قراردارد. هنوز هیچ حرکتی از سوی مدیران بایرن مونیخ در مورد قرارداد جدید صورت نگرفته تا ابهامات در این رابطه بیشتر شود. برخی منابع نزدیک به باشگاه چند هفته پیش مدعی شدند به زودی مذاکرات با پینی زهوی بر سر تمدید قرارداد این ستاره لهستانی آغاز می شود. اما از اطرافیان لواندوفسکی مدعی شدند در این رابطه سکوت کامل برقرار بوده و هیچ خبری وجود ندارد.

1693828

 

قرارداد رابرت لواندوفسکی، مانوئل نویر و توماس مولر همگی در سال 2023 به پایان می رسد و هر سه بازیکن خواهان تمدید دو ساله قرارداد تا سال 2025 هستند. مانوئل نویر ارتباط خوبی با باشگاه داشته و می خواهد دوران حرفه ای خود را در مونیخ به پایان برساند. شرایط در مورد توماس مولر نیز همینگونه بوده و مشکلی در مورد تمدید قرارداد او وجود ندارد.

اما هنوز هیچ مذاکره ای با لواندوفسکی صورت نگرفته و به همین علت شایعات در مورد احتمال جدایی این ستاره لهستانی هر روز بیشتر از قبل می شود. در واقع به نظر می رسد این انفعال و سکوت از سوی مدیران بایرن مونیخ شاید به مثابه پیغامی برای رابرت لواندوفسکی در مورد رابطه با عدم تمایلی به تمدید قرارداد تلقی شود. در صورت رخ دادن این اتفاق، احتمالا ستاره گلزن و لهستانی راهی لیگ برتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها