کد خبر : 1812158 | 04 اسفند 1400 ساعت 15:25 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت هواداران از دو ستاره مغضوب اینتر

هواداران اینتر به حمایت از لائوتارو مارتینز و سمیر هندانوویچ، دو ستاره تحت فشار تیم در هفته های پرداختند.

حمایت هواداران از دو ستاره مغضوب اینتر

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف یک ماه قبل که به نظر می رسید اینتر با اقتدار در این فصل قهرمانی لیگ ایتالیا شده و دومین اسکودتوی متوالی را فتح می کند، شرایط در اردوی تیم سیمونه اینزاگی در هفته های اخیر اصلا مساعد نبوده است.
اینتر در سه بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده و در لیگ قهرمانان اروپا در خانه با نتیجه 2-0 مقابل لیورپول شکست خورد تا شانس چندانی برای صعود به دور بعد نداشته باشد. اینتر در حال حاضر آنها با امتیاز کمتر از میلان در رتبه دوم جدول سری آ قرار داشته و البته یک بازی کمتر از روسونری انجام داده است.
لائوتارو مارتینز و سمیر هندانوویچ، مهاجم و دروازه بان این باشگاه پس از نتایج ناامیدکننده اینتر بیش از دیگران در ماه گذشته مورد انتقاد قرار گرفته اند. لائوتارو هنوز در سال 2022 گلی به ثمر نرسانده و هندانوویچ روی برخی گل های دریافتی اینتر مقصر بوده است.
حالا هواداران متعصب اینتر برای نشان دادن حمایت خود از لائوتارو مارتینز و سمیر هاندانوویچ، بنرهایی را بیرون از زمین تمرین اینتر نصب کرده اند. در یکی از بنرها نوشته شده بود؛ "سمیر، نگران آنها نباش، کوروانورد با توست." یک بند دیگر نیز خطاب به لائوتارو و به زبان اسپانیایی نوشته شده بود: "بمان لائوتارو، ما با تو هستیم." بنر سوم نیز خطاب به تیم بود: "با قدرت و شخصیت در جنگ های پیش رو پیروز می شوید، کوروانورد کنار شماست."

1693834

دیدگاه‌ها