کد خبر : 1812177 | 04 اسفند 1400 ساعت 17:11 | 28.8K بازدید | 5 دیدگاه

ایوان راکیتیچ:

مسی سرود سویا را در رختکن می‌خواند!

ستاره کروات بارسا از علاقه شدید لیونل مسی به سرود رسمی باشگاه سویا صحبت کرد.

مسی سرود سویا را در رختکن می‌خواند!

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ در سال 2014 از سویا به بارسلونا نقل مکان کرد و 6 فصل خوب را در این تیم پشت سر گذاشت اما در نهایت این ستاره کروات در نقل و انتقالات تابستانی سال پیش از جمع آبی اناری‌ها جدا شد و به تیم سابق خود بازگشت.

راکیتیچ کمک کرد سویا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند و فصل جاری نیز از مهره‌های مهم این تیم در رقابت قهرمانی با رئال است. راکیتیچ زمانی که برای بارسا بازی می‌کرد، ارتباط بسیار خوبی با مسی داشت و همواره از او به‌عنوان بهترین بازیکن جهان یاد کرده است.

 

1693829

 

ستاره کروات در مصاحبه جدید خود علاقه مسی به سرود رسمی باشگاه سویا را فاش کرد:« لئو عاشق سرود سویا بود. چند بازیکن دیگر هم سرود سویا را در رختکن زمزمه می‌کردند و چندین بار دیدم که مسی هم این سرود را می‌خواند. سرود رسمی سویا خاص و زیباست و زمانی که وارد ورزشگاه می‌شویم و هواداران یک صدا سرود را می‌خوانند، مو به تن هر کسی سیخ می‌شود.»

راکیتیچ که همسرش اهل سویاست، اسپانیایی را با لهجه این شهر صحبت می کند:« یادم است در جریان یکی از تمرینات، با لهجه اندلوسی به پیکه گفتم توپ را به من پاس بده. پیکه با حیرت رو به من کرد و گفت فقط همین را کم داشتم که یک کروات با لهجه اندلوسی از من چنین چیزی را بخواهد.»

 

دیدگاه‌ها