کد خبر : 1812244 | 04 اسفند 1400 ساعت 20:01 | 23.4K بازدید | 1 دیدگاه

مدافعین سرباز استقلال روی سکوها (عکس)

سیاوش یزدانی و حسین مرادمند که در دیدار امروز برابر فجرسپاسی حضور ندارند، از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد هم تیمی‌هایشان هستند.

مدافعین سرباز استقلال روی سکوها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اطلاعیه سازمان نظام وظیفه پایانی بود بر امیدهای هواداران استقلال برای حضور سیاوش یزدانی و حسین مرادمند در دیدار امروز برابر فجرسپاسی. دو مدافعی که مشمول خدمت سربازی شده و هنوز وضعیت آنها به درستی مشخص نیست که چه اتفاقی برایشان رخ خواهد داد.

در روزهایی که پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسته شده و دو مدافع آبی پوش توانایی پیوستن به فجرسپاسی تنها تیم نظامی لیگ برتر را ندارند، لیست بازیکنان بزرگسال ملوان نیز پر شده و یزدانی و مرادمند حتی قادر به حضور در لیگ آزادگان نیستند.

در این شرایط، مدیران استقلال سخت در تلاش هستند که پس از پایان بازی برابر فجرسپاسی، تلاش های خود را برای تعویق اعزام دو مدافع تیمشان را از سر بگیرند و باید دید بالاخره این یزدانی و مرادمند می توانند تا پایان فصل برای مجیدی به میدان بروند یا خیر.

با این حال، یزدانی و مرادمند از شب گذشته در اردوی استقلال حضور داشتند و امروز نیز با کاروان آبی ها تا درون رختکن نیز آمدند اما در نهایت از آنجایی که توانایی حضور در میدان را ندارند، از روی سکوها نظاره گر عملکرد هم تیمی هایشان هستند.

هواداران استقلال همچنان امیدوارند که مشکل این دو بازیکن با استفاده از ظرفیت های قانونی حل شده و تا انتهای فصل با لباس آبی ها به میدان بروند.

1693949

دیدگاه‌ها