کد خبر : 1812256 | 04 اسفند 1400 ساعت 20:38 | 18.6K بازدید | 6 دیدگاه

جعفر سلمانی؛ استاد گل های نابهنگام

مشخص شد چرا در ابتدای فصل مجیدی نسبت به حضور سلمانی در ترکیب تیمش اصرار داشت و در نهایت باشگاه استقلال را وادار کرد با پرداخت پول رضایتنامه به پورتیموننزه این بازیکن را به‌خدمت بگیرد.

جعفر سلمانی؛ استاد گل های نابهنگام

به گزارش "ورزش سه"، از گل به هوادار، از پاس گل به امیر ارسلان مطهری در بازی با پیکان و گل در بازی با فجر سپاسی. این ها تنها بخشی از هنرنمایی جعفر سلمانی در فصل جاری بود. بازیکنی که ساده فوتبال می کند و هم در دفاع موثر است و هم در حمله. روی ضربه کرنر و در یک کش و قوس به سمت بازیکن صاحب توپ حمله برد تا مانع از ضد حمله حریف شود اما همان جا صاحب توپ شد و با پای غیر تخصصی به توپ ضربه زد تا استقلال به گل برسد. در این صحنه کادر فنی تیم استقلال از هر بازیکنی انتظار گلزنی داشت جز جعفر سلمانی.

جعفر سلمانی بازیکنی بود که حضورش در اردوی تیم ملی با انتقاد مواجه شد اما نه به خاطر این گل بلکه به خاطر عملکردش در همه بازی های سپری شده یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و با این روند هیچ بعید نیست باز هم حضور در اردوی تیم ملی را تجربه کند. بازیکنی که روی ضربات ایستگاهی از دور نظاره گر بازی می شود و به موقع به فضا می زند تا با استفاده از نقطه کور به حریف ضربه بزند. این دقیقا همان کاری است که جعفر سلمانی در بازی با فجر سپاسی انجام داد.

1693975
1693976
1693977
1693978

دیدگاه‌ها