کد خبر : 1812258 | 04 اسفند 1400 ساعت 20:53 | 32.6K بازدید | 3 دیدگاه

روزبه بزرگتر استقلال و عصای دست فرهاد

بهترین تیم در فاز دفاعی استقلال است. این نه فقط به‌خاطر دفاع تیمی بلکه به‌خاطر حضور مردانی چون روزبه چشمی در ترکیب آبی‌هاست.

روزبه بزرگتر استقلال و عصای دست فرهاد

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در بازگشت دوباره به ترکیب استقلال با استفاده از تجربه بالای خود کمتر اجازه داده حریفان به دروازه استقلال نزدیک شوند و امتیاز بگیرند. در دقایق سپری شده از بازی فجر سپاسی هم روزبه چشمی تلاش کرد وظیفه‌اش در خنثی کردن حملات فجر را به خوبی انجام دهد.

روزبه به عنوان بزرگ تر استقلال عصای دست فرهاد بوده. حضور او در ترکیب استقلال به خاطر تجربه بالایش اطمینان خاطر خوبی برای جوان های استقلال ایجاد کرده و به طور حتم راهنمایی هایش انگیزه خوبی برای جوان های استقلال ایجاد می کند. صدرنشینی استقلال تا به این جای مسابقات بدون شک جدا از بازی های خوب استقلال که منجر به امتیاز گیری شده مرهون تلاش مردان باتجربه ای چون روزبه چشمی است که همه جوره در اختیار تاکتیک تیم و فرهاد مجیدی هستند.

استقلال بعد از فصل های متمادی می رود قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند؛ اگر این امر محقق شود به طور حتم یکی از دلایل نظم و انضباط تیمی و بعد همدلی خواهد بود. روزبه چشمی خرسند از بازگشت دوباره به جمع آبی ها و نزدیک شدن به این اتفاق همان طور که در تصویر پیداست با همه توان برای موفقیت پیراهن آبی و تیم استقلال بازی می کند و کم نمی گذارد.

دیدگاه‌ها