کد خبر : 1812276 | 04 اسفند 1400 ساعت 22:04 | 39.2K بازدید | 15 دیدگاه

مجریان تلویزیونی مزه نریزند، حال سربازان خوب نیست

دانشگر: سیاوش به جای جام‌جهانی باید به لیگ یک برود!

مدافع استقلال به انتقاد از تصمیم اتخاذ شده درباره سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند پرداخت.

دانشگر: سیاوش به جای جام‌جهانی باید به لیگ یک برود!

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر بعد از برد تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز درباره جریان مسابقه گفت: برد خیلی خوبی بود و از این بابت خوشحالیم و آن را به هواداران تقدیم می‌کنیم، اما خودمان خوشحال نیستیم، چون با دو بازیکن ما طوری برخورد می‌شود که بد است.


او با اشاره به مساله سربازی یزدانی و مرادمند تاکید کرد: همه فکر می‌کنند سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند نمی‌خواهند به خدمت بروند، چرا آنها هم می‌خواهند به سربازی بروند، اما نمی‌دانم فرق اینکه دو یا سه ماه دیرتر بروند با اینکه الان سرباز شوند، چیست؟ خیلی از رسانه‌های ورزشی بالای دو هزار مطلب در این مورد زده‌اند و با روحیات این بازیکنان و هواداران بازی می‌کنند. من خودم در فجر سپاسی سرباز بودم و یزدانی و مرادمند هم به خدمت می‌روند، اما اتفاقی نمی‌افتد اگر دو سه ماه دیگر سرباز شوند.


مدافع استقلال همچنین گفت: سیاوش یزدانی بازیکن ملی‌پوش ماست و می‌خواهد با تیم ملی به جام جهانی برود. این بازیکن اکنون 30 ساله است و این همه سال زحمت کشیده و تلاش کرده تا به اینجا برسد و به جام جهانی برود، حالا خیلی راحت می‌گویند سریع به سربازی برو. 


دانشگر ادامه داد: سیاوش از نظر روحی خراب می‌شود و حالا دو یا سه ماه دیرتر، فرقی نمی‌کند. خواهش می‌کنم این کار را با تیم ما نکنند، آنها دو بازیکن خوب ما هستند. ما بردیم، اما اصلاً خوشحال نیستم. حال و روز یزدانی و مرادمند را می‌بینم، خیلی نگران می‌شوم. آنها آینده‌دار هستند و فکر نمی‌کنم با دو سه ماه تخفیف، اتفاقی رخ بدهد.


مدافع استقلال درباره اینکه با اعزام یزدانی و مرادمند به خدمت سربازی مسئولیت او نیز سنگین‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: بحث مسئولیت من نیست. ما دوست داریم همه کنار هم باشیم و فقط خواهش می‌کنم اینقدر به این مساله دامن نزنیم و بزرگش نکنیم. آینده این دو بازیکن، با همین دو سه ماه خراب می‌شود، آنهم بازیکنی که باید چند ماه دیگر به جام جهانی برود، اما اکنون باید در تیم‌های لیگ دسته اولی بازی کند.

دانشگر در پایان افزود: از مجریان تلویزیونی هم که خیلی حرف می‌زنند یا نمک می‌ریزند، خواهش می‌کنم این کار را نکنند، چون این بازیکنان خیلی زحمت کشیدند تا به اینجا برسند.

دیدگاه‌ها