کد خبر : 1812325 | 05 اسفند 1400 ساعت 10:19 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

بدشانس بودم و توپ‌هایم به گل تبدیل نشد

آشوری: ما اصلا به خطر سقوط فکر نمی‌کنیم

سجاد آشوری بازیکن ذوب آهن اعتقاد دارد که تیمش هفته بعد دیدار سختی را برابر شهرخودرو در پیش خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سجاد آشوری بازیکن ذوب آهن پس از تساوی روز گذشته مقابل سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص این دیدار گفت: بازی برای هر دو تیم خیلی حساس بود. سپاهان برای کسب پیروزی، بیشتر از ما تحت فشار بود. ما یکی، دو شانس گلزنی داشتیم ولی چندان هم فرصت مسلم گلزنی نداشتیم که بتوانیم بازی را برنده شویم. سپاهان هم چند بخت خوب گلزنی داشت. به نظرم از آن دست بازی‌های کم موقعیت بود. ما به این یک امتیاز هم نیاز داشتیم که خدا را شکر موفق بودیم.

آشوری درباره یک فرصت گلزنی که خودش روی ضربه ایستگاهی به دست آورده بود نیز گفت: بله یک ضربه ایستگاهی به‌دست آوردم که توپ به تیر برخورد کرد. هم در بازی با استقلال و هم دیدار مقابل پیکان در ضربات آخر، بدشانس بودیم. ان شاءالله از هفته‌های بعد با ایجاد موقعیت‌های بیشتر، به گل برسیم.

وی در مورد اینکه از مدت حضور در ذوب آهن به خوبی با هم‌تیمی‌هایش هماهنگ شده است، پاسخ داد: من همیشه ذوب آهن را بالای جدول دیده بودم. افتخار می‌کنم که در این تیم حضور دارم و از این بابت خوشحالم. امیدوارم بتوانم بهترین عملکردم را به‌نمایش بگذارم. بازیکنان خوبی در این تیم بوده‌اند و من نیز باید تمام تلاشم را بکنم که در ذوب آهن بهترین باشم. خدا را شکر در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته‌ام ولی در 2 بازی قبلی بدشانس بودم و توپ‌هایم به گل تبدیل نشد. امیدوارم از بازی بعد پایم به گلزنی باز شود. مهمتر از همه این است که تیم ببرد.

او درباره تأثیر غیبت تارتار در کنار زمین پاسخ داد: اگر ایشان کنار زمین باشند، از لحاظ روحی و روانی به نفع ماست ولی در دیدار روز گذشته محروم بودند.

آشوری در مورد اینکه هر دو تیم محتاط عمل می‌کردند، اظهار کرد: به هر حال سیستمی که با آن وارد بازی شدیم، ملاک آن گل نخوردن بود و این‌که بتوانیم از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم اما این اتفاق برایمان رخ نداد. سپاهان نیز تیم پرمهره و جانداری است. نیمه دوم نیز موقعیت‌هایی داشتند که خدا را شکر توپ‌هایشان گل نشد.

بازیکن ذوب آهن درباره دیدار هفته بعد مقابل شهرخودرو نیز گفت: هر چقدر که بازی‌ها به سمت هفته‌های پایانی می‌رود، دیدارها سخت‌تر می‌شود. شهرخودرو نیز به دنبال کسب امتیاز خواهد بود چون برای بقا می‌جنگند. آنها هفته قبل بازیشان را برده بودند و روز گذشته دقایق پایانی از هوادار گل خوردند. تیمشان خوب شده است و مربی‌هایشان را می‌شناسیم که مربی خود من نیز بوده‌اند. باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا بازی را ببریم چون به 3 امتیاز نیاز داریم.

آشوری درخصوص اینکه آیا خطر سقوط ذوب آهن را تهدید می کند یا خیر، گفت: ذوب آهن تیم بزرگی است و ما نباید به این مسائل فکر کنیم. تک به تک هر بازی را جلو می‌رویم و ان‌شاءالله که بهترین نتایج را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها