کد خبر : 1812359 | 05 اسفند 1400 ساعت 12:39 | 15.8K بازدید | 6 دیدگاه

کلانتری: اشتباهم را مقابل استقلال جبران می‌کنم

ایوب کلانتری، هافبک نساجی که روز گذشته به صنعت نفت گل زده می‌گوید اشتباه بازی پرسپولیس را مقابل استقلال جبران خواهد کرد.

کلانتری: اشتباهم را مقابل استقلال جبران می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران روز گذشته در یک بازی سخت توانست با یک امتیاز از آبادان خارج شود و بازی را با گل ایوب کلانتری به تساوی یک بر یک بکشاند. کلانتری در خصوص این بازی گفت: بازی سختی داشتیم. تیم صنعت نفت تیم خوب و قابل احترامی است. شرایط بازی به گونه‌ای پیش رفت که اگر ما از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم حتی می‌توانستیم پیروز شویم که این اتفاق نیفتاد. ما بد شانسی می‌آوریم و کم دقت هستیم و کار سخت می‌شود. امیدواریم بتوانیم نتایج را جبران کنیم.

بازیکن نساجی در مورد گلی که به ثمر رساند توضیح داد: گل از روی ضربه ایستگاهی بود و من توانستم با ضربه سر دروازه حریف را باز کنم. من از دستوراتی که سرمربی به ما می‌گوید تا در زمین پیاده کنیم پیروی کردم و توانستم موثر بازی کنم.

او در مورد بازی‌های تیم‌شان توضیح داد: تمام بازی‌های ما مالکانه بوده و خوب بازی کردیم و در یک‌سری از بازی‌ها موقعیت‌هایی که داشتیم به گل تبدیل نشده و در بعضی بازی‌ها اشتباهات داوری باعث شده گل ما قبول نشود. فوتبالی بازی می‌کنیم که تماشاگر پسند باشد و کسی که بازی را می‌بیند لذت ببرد و خودمان هم لذت ببریم.

هافبک نساجی در مورد گل‌هایش که به امتیاز منجر شده بیان کرد: نمی‌شود گفت به تنهایی بوده چون همگی در زمین زحمت می‌کشند و اگر نتیجه‌ای می‌گیریم همه باهم یک تیم هستیم. در تیم ما کار انفرادی وجود ندارد و همه چیز گروهی است.

او در مورد بازی بعدی مقابل استقلال و همچنین اخراجش در بازی با پرسپولیس گفت: استقلال صدر جدول است و نوزده هفته‌ است که نباخته و کار ما خیلی سخت است اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم. در بازی با پرسپولیس اتفاقاتی افتاد که باعث اخراج من شد و شرایط تیم مقداری برهم ریخت و من از بچه‌ها عذر‌خواهی کردم و امیدوارم این بازی جبران کنم.

کلانتری در پایان در مورد پتانسیل تیم‌شان و اینکه می‌توانند جایگاه بهتری داشته باشند گفت: شرایط فوتبالی ما طوری است که می‌توانیم تک رقمی شویم و حتی جزو چهار یا پنج تیم اول جدول باشیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا جایگاهی که درخور تیم بزرگ و ریشه‌دار نساجی است؛ کسب شود.

دیدگاه‌ها