کد خبر : 1812456 | 06 اسفند 1400 ساعت 11:17 | 198.2K بازدید | 67 دیدگاه

طلسم در حال شکسته شدن

مهاجم ازبکستانی پرسپولیس امشب در تهران

باشگاه پرسپوليس در نهایت موفق شد طلسم جذب مهاجم خارجی را بکشند و شیرزود تمیروف امشب وارد تهران خواهد شد.

مهاجم ازبکستانی پرسپولیس امشب در تهران

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پروژه جذب مهاجم خارجی توسط پرسپوليس بارها با مشکل مواجه شده و این تیم در میان لیست بلند بالایی که طی این مدت بررسی کرده در نهایت نتوانسته به توافق نهایی برای عقد قرارداد دست یابد. آخرین گزینه آنها به دلیل حضور در لیگ چین و عدم تطابق با آیین‌نامه نقل و انتقالات فوتبال ایران در شرایطی که پای پرواز حضور در تهران قرار داشت، از این انتقال ناکام ماند.

با این حال اکنون با توجه به ضعف خط هجومی پرسپوليس و مصدومیت عیسی آل‌کثیر که باعث شده سرخپوشان تنها مهدی عبدی و حامد پاکدل را در اختیار داشته باشند، بار دیگر تکاپوی این تیم را برای جذب مهاجم افزایش داد.

آنها اکنون با یک مهاجم ازبکستانی به نام شیرزود تمیروف به توافق نهایی دست یافته‌اند و قرار است این بازیکن ٢٣ ساله که سابقه حضور در لیگ قهرمانان و همراهی پاختاکور‌ ازبکستان را نیز در کارنامه دارد، با حضور در تهران پای میز مذاکره نهایی با این باشگاه نشسته و قراردادش را به امضا برساند.

بازیکن 185 سانتی‌متری مدنظر پرسپولیسی‌ها از خصوصیت تکنیکی قابل توجهی برخوردار است و توانایی بازی در پست وینگر چپ، راست و مهاجم مرکزی را نیز داراست. تمیروف در ترانسفرمارکت 350 هزار یورو ارزش‌گذاری شده و نکته مثبت در مورد او نسبت به سایر گزینه‌های بررسی شده سن پایین او است که میانگین سنی خط حمله سرخ‌ها را نیز پایین می‌آورد.

در شرایطی که در پنجره زمستانی استقلال موفق به جذب آمانوف از لیگ ازبکستان شده بود و از این هافبک خلاق در ترکیب خود سود برده، باید دید سرخ‌ها نیز در نهایت با مهاجم ازبکستانی مدنظر خود به توافق نهایی دست خواهند یافت یا خیر.

1694283

 

 

دیدگاه‌ها