کد خبر : 1812566 | 06 اسفند 1400 ساعت 23:40 | 20K بازدید | 2 دیدگاه

شور فوتبالی با حضور آندو و بادامکی در حاشیه مشهد

جشنواره فوتبال ستاره‌ها از امروز در مشهد و با چهره‌های ملی فوتبال در کنار استعدادهای حاشیه شهر مشهد آغاز شد.

شور فوتبالی با حضور آندو و بادامکی در حاشیه مشهد

به گزارش ورزش سه، در حالی که نماینده لیگ‌برتری فوتبال خراسان اين روزها حال و روز خوشی ندارد، مسئولان این شهر با طرحی جالب توجه از سوی شهرداری و شورای شهر روی به کشف استعدادهای ۹ و ۱۰ساله شناسایی شده حاشیه شهر مشهد در یک جشنواره شش جانبه پایه آورده‌اند.

امروز در اولین دیدارهای اين جشنواره که چند آکادمی مطرح فوتبالیست‌های کشور نیز در آن حضور دارند، حضور آندرانیک تیموریان و حسین بادامکی جذابیت‌های ویژه‌ و صحنه‌های جالب توجهی را در زمین چمن مصنوعی پارک ملت مشهد رقم زد ضمن اینکه از فردا خداداد عزیزی و سید مهدی رحمتی هم طبق برنامه برای هدایت تیم‌های خود متشکل از بازیکنان آکادمی و نفرات استعدادیابی شده از حاشیه شهر تحت سرمربیگری آنها به میدان خواهند رفت.

 

1694414

 

سید حسین غیاثی سرپرست معاونت تربیت‌بدنی شهرداری مشهد در خصوص این تورنمنت شش جانبه گفت: یکی از اولویت‌های شهرداری مشهد توجه به ورزش مناطق کم برخوردار است و در این راستا تلاش کردیم تا برنامه‌های مختلفی را در رشته های مختلف به اجرایی کنیم. در راستای تاکیدات شهردار محترم مشهد و حمایت های شورای شهر و کمیسیون ویژه ورزش وجوانان، نخستین دوره جششنواره فوتبال ستاره‌ها با هدف توجه به مناطق کم برخودار مشهد در حوزه ورزش آغاز شده که در رده سنی ۹ و ۱۰ سال و با حضور ۶تیم برگزار می‌شود.

 

1694415

 

به گفته وی ۳ تیم از مناطق کم برخوردار مشهد که توسط شهرداری، باشگاه مقاومت سپاه امام رضا(ع) و آستان قدس رضوی تشکیل گردیده به همراه سه تیم آندرانیک تیموریان، خداداد عزیزی و بادامکی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند .
طی هماهنگی انجام شده سید مهدی رحمتی، خداداد عزیزی، آندرانیک تیموریان و حسین بادامکی نیز در روز پایانی این رقابت‌ها هدایت تیم‌های مختلف را برعهده خواهند داشت.

 

1694416

دیدگاه‌ها