کد خبر : 1812675 | 07 اسفند 1400 ساعت 19:27 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

اولین قضاوت داور باتجربه برای سرخ‌پوشان در فصل جدید؛

خورشیدی و پرسپولیس دوباره به هم رسیدند

داور 42 ساله فوتبال ایران مسئولیت قضاوت در یکی از حساس‌ترین نبردهای هفته بیستم لیگ برتر را برعهده دارد.

خورشیدی و پرسپولیس دوباره به هم رسیدند

به گزارش "ورزش سه" پرونده هفته بیستم لیگ برتر در شرایطی بسته خواهد شد که از ساعت 19 دوشنبه 9 اسفندماه در ورزشگاه آزادی، سرخ‌پوشان پرسپولیس در یک مصاف دشوار خانگی به مصاف مس رفسنجان می‌رفتند؛ دو تیمی که هفته‌های اخیر شرایط خوبی را داشته‌اند و مطمئن نبرد جذابی میان شاگردان گل‌محمدی و ربیعی در ورزشگاه آزادی شکل خواهد گرفت.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت این مسابقه حساس به سراغ یک داور باتجربه رفته و اشکان خورشیدی که سابقه قضاوت در دربی را هم در کارنامه‌اش دارد، به‌عنوان داور اول این دیدار معرفی شد.

خورشیدی که از اواسط فصل، قضاوت در لیگ بیست و یکم را آغاز کرد، در مصاف این هفته چهارمین تجربه‌‌ قضاوت خود در سال جدید فوتبالی ایران به دست می‌آورد؛ او پیش از مسابقه پرسپولیس-مس، تجربه‌ی قضاوت مصاف صنعت نفت آبادان - تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک – استقلال تهران را در لیگ برتر و مس رفسنجان - شهرخودرو خراسان را در جام حذفی، در کارنامه خود در این فصل دارد.

با این وصف، قضاوت در مسابقه‌ی پیش‌روی، اولین داوری فصل اشکان خورشیدی برای سرخ‌پوشان پایتخت است؛ در مقابل او تجربه قضاوت در بازی حساس جام حذفی مس را دارد که شاگردان ربیعی از آن مسابقه دشوار و 120 دقیقه برنده بیرون آمده‌اند و باید دید این داور 42 ساله و باتجربه، در قضاوت در مسابقه‌‌ هفته بیستم لیگ برتر چه عملکردی را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها