کد خبر : 1812786 | 08 اسفند 1400 ساعت 13:33 | 64.4K بازدید | 22 دیدگاه

فکر می‌کنم پرسپولیس دوباره قهرمان بشود

پروین: مشکل سربازهای استقلال حل خواهد شد

اسطوره باشگاه پرسپولیس از مخالفت خود با مدل واگذاری این باشگاه در بورس خبر داد و صحبت‌های جالبی را در این‌باره انجام داد.

پروین: مشکل سربازهای استقلال حل خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، علی پروین در پایان جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس درباره موضوع خصوصی‌سازی، در گفتگو با خبرنگاران درباره دیدگاه خود نسبت به این مسئله گفت: همانطور که الان این بچه‌ها صحبت کردند، هم آقای کلانی، هم آقای پنجعلی و هم آقای درخشان، امیدوارم با کمک امام زمان این اتفاق بیفتد؛ من هم مخالف هستم و برای همین نرفتم صحبت کنم.

پروین در توضیح مخالفت خود گفت: مخالف این مدل خصوصی‌سازی و در بورس رفتن، هستم؛ پرسپولیس مشکلات زیادی دارد، شرکتی که می‌خواهد به بورس برود، اول باید بدهی نداشته باشد، الان این‌ها آمدند و اعلام کردند که درفشی‌فر برای پرسپولیس است آن‌هم در شرایطی که درفشی‌فر 5 معارض دارد! چگونه می‌تواند برود در بورس؟ من هم مخالف بودم اما گفتم دیگران صحبت کنند، البته امیدوارم که به کمک امام زمان این اتفاق بیفتد و پرسپولیس این‌قدر در به در نباشد، مخصوصاً امسال، چون هرزمانی که یحیی پشت تلویزیون می‌آید، می‌نالد.

اسطوره باشگاه پرسپولیس با کنایه نسبت به شرایط سرخ‌پوشان بعد از حضور مدیرعامل جدید گفت: نگذاشتند که آقای درویش کت خود را آویزان کند! ایشان دوستان زیادی دارد که همه تلاش خود را پای کار گذاشته و برای خصوصی‌سازی هم اقداماتی داشته که 10 درصد را داخل بورس ببرد، اما خدا کند که ببرد؛ ما چیزی نمی‌خواهیم، شرکت ما را بیایند نگاه کنند خیلی حساب‌های آن به روز است و شسته‌رفته‌تر از پرسپولیس است. چنین شرکتی اگر باشد، مثل آب خوردن می‌توانند به داخل بورس ببرند. هر کسی الان بیاید مدیرعامل شود، حالا می‌گویند درویش رفیق من است، بله ما رفت و آمد خانوادگی داریم ولی من می‌گویم هر کسی مسئولیت می‌پذیرد، باید خودش هم جوابگو باشد.

او در واکنش به ارزش‌گذاری بیشتر پرسپولیس نسبت به استقلال گفت: شما اصلاً دنبال آن نباشید، بگذارید که الان این اتفاق بیفتد بعد دنبال آن برویم.

 

1694790

 

پروین درباره کورس رقابت قهرمانی لیگ برتر گفت: الان فقط استقلال و پرسپولیس هستند و بقیه تیم‌ها فاصله دارند؛ من فکر می‌کنم بازی رودررو نتیجه را مشخص کند، اما فکر می‌کنم که پرسپولیس دوباره قهرمان می‌شود.

اسطوره فوتبال ایران واکنشی هم نسبت به تغییرات در فدراسیون فوتبال داشت و گفت: نمی‌دانم پشت پرده چه بوده و بهتر بود که می‌گفتند اما ایشان بد کار نکرد؛ میرشاد از جنسِ فوتبال است و بازیکن بوده و چند سال در فدراسیون حضور داشته، امیدوارم که ایشان بتواند فدراسیون را جمع کند. تیم ملی ما 8 تا 10 بازی تدارکاتی می‌خواهد و آقای ماجدی هم باید از الان به فکر باشد. تیم‌هایی را نیاورد که ما 4 گل بزنیم و برویم، تیم‌هایی را بیاورد که 3 گل تیم ما بخورد تا بفهمد نقطه ضعف کجاست.

وی افزود: حمید استیلی هم کسی است که فوتبالی بوده و کاپیتان تیم ملی بوده و هم بلد این کار است. ما سال 1978 به جام جهانی رفتیم آن‌هم در شرایطی یک تیم می‌رفت، سه دوره‌ی بعد از آن هم رفتیم و چهارم شدیم، به نظر من این اکیپی که آمدند باید کاری کنند که یک پله بالاتر برویم تا بفهمیم فوتبال‌مان ترقی کرده است. اگر جام جهانی ما یک پله بالا آمدیم، شما بدانید که فوتبال‌مان ترقی کرده اما اگر دوباره چهارم شدیم که مشخص است.

علی پروین که خود را بی‌اطلاع از وضعیت بازیکنان سرباز استقلال می‌دانست، در پاسخ به سوالی در این‌باره گفت: شما که می‌دانید پس‌فردا یک آیین‌نامه می‌آورند و این‌ها آزاد می‌شوند و می‌روند استقلال بازی می‌کنند (باخنده).

 

دیدگاه‌ها