کد خبر : 1812965 | 09 اسفند 1400 ساعت 12:42 | 21.9K بازدید | 7 دیدگاه

پوستر ویژه مسی‌ها برای مصاف با پرسپولیس (عکس)

بخش رسانه ای باشگاه مس رفسنجان با طراحی پوستری از سه بازیکن تاثیرگذار و سرمربی جوان تیم به استقبال بازی با پرسپولیس رفته است.

پوستر ویژه مسی‌ها برای مصاف با پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر از ساعاتی دیگر از شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و یکی از مسابقات حساس به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد؛ جایی که شاگردان محمد ربیعی برای ارائه یک نمایش خوب دیگر به تهران آمده‌اند و در سوی مقابل پرسپولیس هم برای اینکه بیشتر از این ها از استقلال عقب نیفتد، تنها به سه امتیاز فکر می کند.


آخرین حضور مس در ورزشگاه آزادی به مصاف با آبی پوشان پایتخت باز می‌گردد که شاگردان محمد ربیعی در یک بازی جذاب و پر گل با نتیجه 3 بر 2 مغلوب استقلال شدند و حالا امیدوارند بار دیگر که در آزادی حضور پیدا خواهند کرد، حداقل با امتیاز این ورزشگاه را ترک کنند.


در آستانه این دیدار که از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد، بخش رسانه ای باشگاه مس پوستری با حضور گادوین منشا، مجید علیاری و محسن آذرباد در کنار محمد ربیعی سرمربی نارنجی‌ها که بالای سکوهای آزادی ایستاده‌اند، طراحی کرده تا روحیه خوبی میان هواداران و اعضای تیم پیش از آغاز این بازی ایجاد کند.

 

1695055

دیدگاه‌ها