کد خبر : 1812966 | 09 اسفند 1400 ساعت 12:44 | 52.1K بازدید | 18 دیدگاه

کیلیان رئالی است؛

تلاش بیهوده بارسلونا برای جذب فوق ستاره PSG

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به هیج وجه تمایلی به انتقال به بارسلونا ندارد.

تلاش بیهوده بارسلونا برای جذب فوق ستاره PSG

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در فصل تابستان به دنبال یک ستاره بزرگ برای تقویت خط حمله خود و بازگشت به جمع بزرگان اروپا در فصل بعد است. بارسلونا خواهان جذب ستاره هایی مانند کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در این تابستان شده و خوان لاپورتا چندین بار با اطرافیان امباپه در مورد احتمال انتقال او به استادیوم نوکمپ تماس گرفته است. سایت گل در گزارشی مدعی شد تلاش های رئیس بارسلونا برای جذب ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن حتی پیش از پیروزی قطعی او در انتخابات آغاز شد و در ماه های اخیر نیز ادامه داشته اشت. 

1694727

اما کیلیان امباپه هرگز علاقه ای به انتقال به بارسلونا نداشته و هر بار پیشنهاد این باشگاه را رد کرده است. حتی پدر کیلیان امباپه نیز چندی قبل فاش کرد خودش هوادار بارسلونا است، اما فرزندش طرفدار رئال مادرید بوده و تمایلی به انتقال به جمع بازیکنان بلوگرانا ندارد. کیلیان امباپه از دوران کودکی علاقه زیادی به رئال مادرید و کریستیانو رونالدو داشته و یا در پاری سن ژرمن می ماند یا راهی برنابئو خواهد شد.

در شرایطی که امباپه تابستان امسال به بارسلونا نقل مکان نمی کند و خوان لاپورتا در این مورد به طور کامل از این حیث ناامید شده، انتقال هالند همچنان در دستور کار این باشگاه قرار داشته و خوان لاپورتا طی مذاکرات چند مرحله ای خود با مینو رایولا در تلاش برای راضی کردن او و موکلش و رسیدن به این هدف بزرگ است. با توجه به احتمال بالای انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، بارسلونا در مورد جذب ارلینگ هالند بیشتر از گذشته امیدوار شده است.

دیدگاه‌ها