کد خبر : 1812967 | 09 اسفند 1400 ساعت 12:43 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایران – لبنان با تماشاگر یا بدون تماشاگر؟

با صادر نشدن مجوز حضور تماشاگران در بازی های لیگ برتر به نظر می رسد دیدار ایران – لبنان هم 9 فرورین در تهران و در استادیوم آزادی همانند دیدار در برابر امارات بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

ایران – لبنان با تماشاگر یا بدون تماشاگر؟

به گزار ش "ورزش سه"، این در حالی است که به گفته مدیر حراست وزارت ورزش حضور 30 درصدی تماشاگر در بازی های فوتبال از سوی وزارت کشور به استانداری ها ابلاغ شده است.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این سوال که چرا به  تماشاگران فوتبال اجازه حضور در استادیوم ها داده نمی شود، گفت: « قضیه فوتبال متفاوت است زیرا قانون و مقرراتش با مقررات سایر ورزش‌های کشور متفاوت است. نمی‌توانیم زیاد در این حوزه ورود کنیم مگر با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا. البته این ستاد بحث 30 درصد را درباره همه اماکن مثل سینماها و ... اعلام کرد. ورزش هم مانند همایش‌ها و اجتماعات جزئی از مجموعه کشور است اما همزمان با این موضوع شاهد افزایش مبتلایان به امیکرون بودیم. البته اکنون با همکاری مردم، ورزشکاران و ... شاهد کاهش آمار هستیم. البته طبق  صحبتی که روز گذشته با دوستان داشتم براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا حضور 30 درصدی تماشاگران در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرایط رنگ‌بندی بلامانع است.»

بر اساس اعلام رییس فدراسیون پزشکی ورزشی هم اکنون برخی از دیدارهای لیگ برتر می تواند با حضور تماشاگر برگزار شود چون همه شهرهایی که بازی های لیگ برتر در آن برگزار می شود وضعیت قرمز ندارد اما سازمان لیگ اعلام کرده یا باید همه بازی های لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار شود یا هیچکدام. این قصه همان طور که متوجه شده اید سر دراز دارد و بعید است به این زودی مجوز حضور تماشاگر در بازی های لیگ برتر صادر شود و حتی پیش بینی می شود دیدار تیم ملی در برابر لبنان هم بدون تماشاگر برگزار شود.

دیدگاه‌ها