کد خبر : 1812979 | 09 اسفند 1400 ساعت 13:29 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

رویای گیلانی‌ها محقق می‌شود؟

کمپ اختصاصی سپیدرود؛ به‌زودی در اطراف رشت

با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیران باشگاه سپیدرود، قرار است به‌زودی پروژه ساخت کمپ اختصاصی برای این باشگاه آغاز شود.

کمپ اختصاصی سپیدرود؛ به‌زودی در اطراف رشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپیدرود رشت که با 19 امتیاز در رتبه هفتم لیگ دو قرار دارد و شاگردان حسن اشجاری در تکاپو برای صعود به لیگ یک هستند، حالا با خبری خوشحال‌کننده از سوی مدیران باشگاه مواجه شده‌اند؛ خبری می‌تواند رنگ بخشیدن به یک رویای قدیمی هواداران فوتبال در گیلان باشد.

مدیران این باشگاه قدیمی فوتبال در ایران، مذاکراتی را با استانداری برای دریافت زمین مناسب کمپ تمرینی داشته‌اند و قرار است به‌زودی حدود 4 هکتار زمین به نام باشگاه سپیدرود رشت در اطراف این شهر سند زده شود و با سرمایه‌گذاری 500 میلیارد تومانی بخش خصوصی، در این زمین کمپ ورزشی اختصاصی سپیدرود شامل زمین تمرین، محل اسکان، سالن های سرپوشیده، ساختمان اداری و بخش های اقتصادی و تجاری احداث شود.

پروژه‌ای که عملیاتی‌شدن آن می‌تواند سپیدرود را به جمع معدود باشگاه‌های ایران که دارای کمپ ورزشی هستند، بیفزاید و هم‌چنین این کمپ برای آن‌ها، منبع درآمدزایی پایدار شود.

باید دید وعده‌های داده شده در این زمینه از سوی مدیران باشگاه سپیدرود و مسئولان استانی چه زمانی اجرایی خواهد شد و آیا رویای دیرینه مردم استان گیلان برای بهبود شرایط اقتصادی سپیدرود و ایجاد زیرساخت‌های حرفه‌ای این باشگاه محقق می‌شود یا خیر.

دیدگاه‌ها