کد خبر : 1813355 | 11 اسفند 1400 ساعت 15:39 | 43.3K بازدید | 3 دیدگاه

همدست قاتلانی

حمله تند ستاره اوکراینی به کاپیتان تیم ملی روسیه

ستاره اوکراینی وستهام، از بازیکنان روس خواست که شهامت نشان داده و به انتقاد از سیاست های مسئولان کشورشان بپردازند.

حمله تند ستاره اوکراینی به کاپیتان تیم ملی روسیه

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته از حمله نظامی روسیه به اوکراین گذشته و در پی این اتفاق یوفا و فیفا اخیرا تمام تیم های فوتبال روسیه را از رقابت های بین المللی محروم کردند. روسیه حق شرکت در جام جهانی را نخواهد داشت و عضویت این کشور در فیفا هم به حالت تعلیق در آمده است.

بسیاری از کشورها با مردم اوکراین و فوتبالیست های این کشور ابراز همردی کرده اند و حتی برخی از ورزشکاران این کشور برای شرکت در جنگ به وطن بازگشته اند.
 

1695448

 

آندری یارمولنکو بازیکن اوکراینی وستهام، در یک پیام ویدویی از فوتبالیست های روس خواست تا در قبال این اتفاق سکوت نکنند. روی صحبت او با آرتم زوبیا ستاره زنیت و کاپیتان تیم ملی روسیه بود و به وی طعنه های سنگینی وارد کرد:« لطفا به من بگویید که چه می شود اگر همه باهم متحد شویم و به دنیا نشان دهیم چه اتفاقی در اوکراین در حال رخ دادن است؟ فوتبالیست های روس زیادی را می شناسم که با سیاست های سران کشورشان مخالفند و می گویند این جنگ تصمیم اشتباهی بود ولی عجیب است که بعضی از فوتبالیست های سرشناس و تاثیرگذار این کشور سکوت کرده اند. برخی فقط در شبکه های اجتماعی خود را شجاع نشان می دهند ولی حالا وقت نشان دادن شهامت واقعی است. تا زمانی که شما سکوت کرده اید، همدست قاتلان هستید.»

دیدگاه‌ها