کد خبر : 1813364 | 11 اسفند 1400 ساعت 16:45 | 25.8K بازدید | 7 دیدگاه

دفاعیه مهاجم گل‌نزن بارسا، کار من فقط گل زدن نیست

فران تورس این روزها به‌خاطر موقعیت‌های گلزنی زیادی که در بارسا از دست می‌دهد، تحت فشار قرار دارد.

دفاعیه مهاجم گل‌نزن بارسا، کار من فقط گل زدن نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در انتقالات زمستانی روزهای شلوغی را پشت سر گذاشت و در نهایت با وجود مشکلات اقتصادی توانست خود را در خط حمله به خوبی تقویت کند. ابتدا فران تورس بود که از منچسترسیتی به خدمت گرفته شد. سپس آداما ترائوره از ولورهمپتون به بارسا بازگشت و در روز پایانی نیز بارسا توانست کار انتقال امریک اوبامیانگ را نهایی کند. ستاره گابنی توانست دو دقیقه به پایان انتقالات ژانویه، قراردادش با آرسنال را فسخ کند و یک روز بعد به عنوان بازیکن آزاد به بارسا پیوست.

 

1694793

 

 ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا بیش از همه از عملکرد فران تورس به وجد آمده است. ستاره ملی پوش جوان اسپانیایی که در بازی رفت برابر ناپولی موقعیت های زیادی را خراب کرد و در پایان مسابقه از شدت ناراحتی شروع به گریه کرد. او تا به اینجا تنها دو گل برای بارسا زده است.

 

1692164


تورس در واکنش به فرصت سوزی های زیادش در جریان بازی گفت:« شما فقط روی گل‌ها تمرکز کرده‌اید، اما همه چیز گل زدن نیست. من به تیم کمک می‌کنم. بله من یک بازیکن هجومی هستم، اما من وظایف دیگری مثل دفاع کردن، پاس گل دادن و ... نیز دارم که بسیار مهم هستند. فعلا آرام هستم، چون در مسیر درستی قرار دارم. برخی اوقات توپ‌هایتان گل می‌شود و برخی اوقات دیگر نه. باید باثبات باشید و آرامش ذهنی‌تان را حفظ کنید. گریه‌های من مقابل ناپولی به یک باره سرازیر شد، زیرا دوست داشتم به تیم کمک کنم و گل بزنم، اما موفق نبودم.»

دیدگاه‌ها