کد خبر : 1813411 | 11 اسفند 1400 ساعت 20:57 | 15.3K بازدید | 7 دیدگاه

بازی فیفا 22 هم نام روسیه را حذف کرد

کمپانی EA Sports اعلام کرد که تیم ملی روسیه و تمامی باشگاه‌های این کشور از بازی فیفا 22 حذف خواهند شد.

بازی فیفا 22 هم نام روسیه را حذف کرد

به گزارش "ورزش سه"، حمله کشور روسیه به اوکراین در هفته گذشته واکنش خیلِ عظیمی در سراسر جهان را برانگیخته و بسیاری از باشگاه‌ها و بازیکنان فوتبال در حمایت از قربانیان این جنگ صحبت کرده اند. حالا کمپانی سازنده بازی های ویدیویی فیفا تصمیم گرفته که نام تیم ملی و تیم های باشگاهی کشور روسیه را از تمام محصولات خود پاک کند.

1695702

 

در بیانیه این کمپانی آمده است: EA Sports" دست به همبستگی با مردم اوکراین زده و مانند بسیاری از اقدامات در سراسر جهان فوتبال، خواستار صلح و پایان یافتن تهاجم به اوکراین است. در راستای تصمیم شرکای ما در فیفا و یوفا، کمپانی نیز فرآیند حذف تیم ملی روسیه و تمام باشگاه های روسی از محصولات EA Sports FIFA را آغاز کرده است. ما همچنین به طور فعال در حال ارزیابی تغییرات مربوط به سایر بخش‌های بازی‌ نیز هستیم. شما را در جریان هر اقدامی قرار داده و از بازیکنان برای صبرشان در حین این به‌روزرسانی‌ تشکر می‌کنیم."

اخیرا فیفا و یوفا نیز تیم ملی روسیه را تعلیق کرده بودند. در نتیجه این تیم نمی تواند در بازی پلی آف مقدماتی جام جهانی مقابل لهستان شرکت کند و باشگاه های روسی نیز قادر به حضور در رقابت های اروپایی نخواهند بود.

دیدگاه‌ها