کد خبر : 1813470 | 12 اسفند 1400 ساعت 11:20 | 563 بازدید | 0 دیدگاه

زمانی: در اولین حضور نایب قهرمان لیگ شیرجه شدیم

مدیرفنی رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلوی رعد پدافند هوایی گفت: در رشته واترپلو به مقام چهارمی رسیدیم و حالا هم نایب‌قهرمانی شیرجه به ارمغان آمد و جواب اعتماد‌ها را دادیم.

زمانی: در اولین حضور نایب قهرمان لیگ شیرجه شدیم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از میزان، باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۰ حضور پررنگی در رشته‌های آبی داشت. آنها پس از قهرمانی در لیگ آب‌های آزاد و عنوان چهارمی در موفق شدند نیز در اولین حضور در لیگ شیرجه به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کنند.

امید زمانی، در گفت‌وگو با میزان، در این باره اظهار داشت: رویکرد باشگاه به این ترتیب بود تا فعالیت‌ها را در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو گسترش بدهیم. برای اولین بار به لیگ شیرجه ورود کردیم و این موضوع با تلاش‌های سرهنگ محمد صانعی و سروان رضا قلیچی میسر شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با یکی ۲ بازیکن ملی‌پوش و شیرجه‌رو‌های جوانی که اکثرا سرباز بودند کارمان را استارت زدیم و هدفمان در ابتدای فصل حضوری آبرومندانه بود. با گذشت زمان احساس کردیم که می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم. تمام تلاش خود را به کار بردیم و تنها در بخش سکوی ۱۰ متر بود که چند امتیاز بین ما و مس سونگون فاصله افتاد و قهرمانی را از دست دادیم. البته که کسب عنوان نایب قهرمانی بین ۱۰ تیم، آن هم در اولین حضور و با این نفرات جوان نتیجه قابل قبولی بود که رعد پدافند به دست آورد.

مدیرفنی تیم‌های شنا، شیرجه و واترپلوی رعد پدافند درباره حضور پررنگ در رشته‌های آبی بیان داشت: ما قهرمانی مسابقات آبی‌های آزاد را در شهریورماه به دست آوردیم. در رشته واترپلو به مقام چهارمی رسیدیم و حالا هم نایب‌قهرمانی شیرجه به ارمغان آمد و جواب اعتماد‌ها را دادیم. در این راستا ۳۰ تا ۴۰ سرباز در این سه رشته برای ما مسابقه دادند.

وی درباره سطح برگزاری مسابقات آب‌های آزاد گفت: مسابقات بعد از وقفه‌ای یکی ۲ ساله انجام شد. لیگ جذابی بود و تا لحظه آخر جنگ قهرمانی وجود داشت. باید کارشناسان نظرات دقیق‌تری درباره کیفیت برگزاری بدهند، اما ما استارت خوبی در مجموعه‌مان زدیم و راضی هستیم. نباید فراموش کنیم که اکثر نفرات ملی‌پوش و شناخته شده در تیم مس سونگون حضور داشتند. ما و سایر تیم‌ها، اما قدرت تقریبا یکسانی داشتیم. با این نتیجه علاقه داریم تا به فعالیت در این رشته ادامه دهیم.

زمانی در ادامه تصریح کرد: سعی داشتیم در آرامش کارمان را پیش ببریم و هدفمان در سال ۱۴۰۰ ایجاد فضایی مناسب برای ورزشکاران بود. امیدوارم با نتایج که کسب شده است بازخورد خوبی را از ورزشکاران، مدیران و همچنین فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بگیریم و همکاری‌های بیشتری با باشگاه ما صورت بگیرد. در صورت جذب اسپانسر و حضور تیم‌های نامی اتفاقات بهتری برای رشته‌های آبی رخ می‌دهد. ما در همه رشته‌ها در ابتدا به دنبال این هستیم تا فضایی حرفه‌ای و بدون حاشیه را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا بتوانند در کنار گذراندن خدمت سربازی خود بدون مشکل ورزش حرفه‌ای را ادامه دهند و به تیم‌های ملی کمک کنند.

مدیرفنی تیم‌های شنا، شیرجه و واترپلوی رعد پدافند هوایی ارتش در پایان درباره هدف‌گذاری این مجموعه در سال ۱۴۰۱ اذعان داشت: قطعا در آب‌های آزاد با پتانسیلی که موجود است به فعالیت ادامه می‌دهیم. در این حوزه به سطحی رسیده‌ایم که تبدیل به یک قدرت شده‌ایم و برای دفاع از عنوان قهرمانی در این مسابقات حاضر خواهیم شد. در رشته شیرجه با رویکردی مثبت شرکت می‌کنیم تا بتوانیم بازهم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنیم یا حداقل از عنوان نایب قهرمانی دفاع کنیم. در واترپلو، اما اوضاع کمی متفاوت است. با رشته‌ای تیمی طرف هستیم که به جذب نفرات بیشتر نیاز دارد. فکر نمی‌کنم تا به حال تیمی نظامی با فقط ۲ بازیکن غیرسرباز در لیگ واترپلو شرکت کرده باشد، اما ما این کار را انجام دادیم و چهارم شدیم. رقابت کردن با تیم‌های پرستاره و قدرتمندی، چون دانشگاه آزاد، نوفلاح و امیدیه فقط با ۲ بازیکن غیرسرباز بسیار سخت است. امیدوارم با حمایت بیشتر در لیگ واترپلو هم به حضور ادامه دهیم و در نهایت شرمنده مجموعه نشویم.

دیدگاه‌ها