کد خبر : 1813493 | 12 اسفند 1400 ساعت 17:53 | 24.3K بازدید | 5 دیدگاه

تکذیب یک شایعه در مورد رئال مادرید و آنچلوتی

سایت 90Min در گزارشی مدعی شد که رئال مادرید و کارلو آنجلوتی برنامه‌ای برای قطع همکاری در پایان فصل ندارند.

تکذیب یک شایعه در مورد رئال مادرید و آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد ناامید کننده رئال مادرید مقابل پاری‌سن ژرمن در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که انتقادات از تیم کارلو آنچلوتی به اوج خود رسید. رئال در آن بازی بسیار بد عمل کرد و نتوانست موقعیتی روی دروازه حریف خود ایجاد کند؛ در واقع تیم آنچلوتی بیشتر از نتیجه به خاطر سبک بازی خود در پارک دو پرنس مورد انتقاد قرار گرفت.

بعد از این شکست گمانه‌زنی‌ها درباره آینده کارلو آنچلوتی در رئال مادرید نیز خیلی زود آغاز شد. با وجود این که رئال مادرید در لالیگا بسیار خوب عمل کرده و و در صدر جدول قرار دارد اما گفته می‌شود که احتمال قطع همکاری سرمربی ایتالیایی با لوس بلانکوس در پایان فصل وجود دارد. در واقع گزارش ها حاکی از آن است که نتیجه بازی برگشت برابر پاری‌سن‌ژرمن نقش زیادی را درباره آینده کارلتو ایفا خواهد کرد.

 

1691742

 

از طرف دیگر طی روزهای اخیر گفته شده که منچستریونایتد یکی از گزینه‌های کارلو آنچلوتی در صورت جدایی از رئال‌مادرید در پایان فصل محسوب می‌شود. با این حال در جدیدترین گمانه‌زنی پیرامون این قضیه سایت 90Min گزارشی منتشر کرده که در آن تاکید شده که کارلو آنچلوتی بخشی از برنامه آینده رئال مادرید محسوب می‌شود و از طرف دیگر خود این سرمربی ایتالیایی نیز ایده ای برای جدایی از لوس بلانکوس در پایان فصل ندارد.
 

دیدگاه‌ها