کد خبر : 1813589 | 13 اسفند 1400 ساعت 13:24 | 8.2K بازدید | 10 دیدگاه

سرخی روبرتو: بارسا با ژاوی بهتر از همیشه است

سرخی روبرتو، هافبک باشگاه بارسلونا، از حضور ژاوی در این تیم تمجید کرد.

سرخی روبرتو: بارسا با ژاوی بهتر از همیشه است

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از برکناری رونالد کومان هدایت بارسلونا را برعهده گرفت و موفق شد شرایط را در این تیم تغییر دهد. 
بارسا که از ابتدای فصل جاری شرایط چندان خوبی نداشته، پس از حضور ژاوی روند رو به رشدی را آغاز کرد و شرایطش هفته به هفته بهتر شد.
انجام خریدهای مدنظر این مربی کاتالان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باعث شد که دست او برای انتخاب ترکیب تیمش باز باشد و بارسا نمایش خیره‌کننده‌ای را در روزهای اخیر ارائه کرده است. 
سرخی روبرتو درباره شرایط فعلی این تیم گفت:« من حس می‌کنم این تیم بهتر از همیشه است. از زمان حضور ژاوی روی نیمکت همه چیز تغییر کرده و او عملکرد بسیار خوبی داشته است. نباید این موضوع را فراموش کرد که هر تیمی در چند بازی ابتدایی نیاز به زمان دارد تا بتواند با سبک کار مربی جدید سازگار شود.»

 

1683370


بارسا در سه بازی اخیر توانسته برابر رقبایش به پیروزی برسد و مجموعا 12 گل در  این سه بازی به ثمر رسانده است.
روبرتو درباره رابطه خوب و جو فعلی در رختکن بارسا اظهار داشت:« جو موجود در رختکن بسیار خوب است و هواداران بسیار سرزنده هستند. ما در مسیر درستی قرار داریم و واقعا می‌خواهیم این فصل را در حالی به پایان ببریم که برای ما بسیار خوب باشد.»
این بازیکن همچنین درباره مصدومیت و زمان بازگشتش به میادین اضافه کرد:« من به شدت در حال کار با فیزیوتراپیست و مربیان بدنسازی هستم تا بتوانم هرچه زودتر برگردم. واقعیت این است که می‌خواهم به همین روند ادامه دهم و به خوبی ریکاوری کنم.»

دیدگاه‌ها