کد خبر : 1813771 | 14 اسفند 1400 ساعت 13:28 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم داور بازی با نساجی صدای تیمی را در نیاورد

حسینی: برخی زمین‌های لیگ در حد محلات هم نیست!

سرمربی تیم پیکان نسبت به کیفیت چمن برخی زمین‌های برگزاری مسابقات در لیگ برتر گلایه کرد.

حسینی: برخی زمین‌های لیگ در حد محلات هم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی پیکان قبل از دیدار با نساجی مازندران در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد که مشروح آن را می‌خوانید:


**انشاالله بازیکنان صحیح و سالم از زمین خارج شوند
صحبت خاصی در مورد بازی ندارم، چون هر دو تیم یکدیگر را خوب می‌شناسند. می‌دانیم که بازی مشکلی داریم و امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و هر تیمی که شرایط بهتری داشت، نتیجه بگیرد. ان‌شاءالله در این بازی، تمام بازیکنان صحیح و سالم از زمین خارج شوند.


**زمین حافظیه در حد محلات هم نیست!
چند مصدوم داریم و دلیل این مسئله هم کیفیت بد زمین‌های برگزاری مسابقه است. باید فکری سریع در این خصوص انجام شود که چه زمینی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر، استاندارد است. ما هفته گذشته در زمینی بازی کردیم که برای برگزاری مسابقات محلات هم مناسب نبود.


**به خاطر زمین یک بازیکن جوان‌مان را از دست دادیم
مسئله کیفیت زمین‌ها به فوتبال ما ضربه می‌زند و ما هم یکی از بهترین بازیکنان‌مان و بازیکن جوان تیم‌مان را در این زمین از دست دادیم و فکر می‌کنم تا آخر فصل این بازیکن را نداشته باشیم. این برای کشوری که سال‌هاست لیگ سراسری دارد و بالای 50 سال می‌شود که ما لیگ داریم، دردآور است. خوشبختانه یکسری از تیم‌ها مثل سپاهان یا مس رفسنجان به این موضوع اهمیت می‌دهند و زمین تمرین و مسابقه خوب درست کرده‌اند و این قابل تقدیر است. خواهش می‌کنم اراده‌ای وجود داشته باشد که مشکل فوتبال ما در بحث کیفیت زمین‌های مسابقه حل شود.


**امیدوارم داور صدای تیمی را در نیاورد
در دو بازی گذشته داوران جوان برای ما قضاوت کردند و خیلی هم خوب از پس کار برآمدند و امیدواریم فردا هم داور قضاوت کم‌اشتباه و عادلانه‌ای داشته باشد و صدای تیمی را در نیاورد. فقط امیدوارم که عدالت رعایت شود.

1696137


**نمی‌توانیم مثل فولادی‌ها از دستگردی گلایه کنیم
امکانات ما همین است و نمی‌توانیم مثل فولادی‌ها گلایه داشته باشیم، چون آنها یک بازی اینجا انجام می‌دهند و می‌روند، اما فعلاً زمین مسابقه ما اینجاست و نمی‌توانیم روی آن منفی باشیم و روی اعصاب بازیکنان‌مان برویم. باید فصل را با همین شرایط تمام کنیم، اما امیدوارم روزی برسد که هر باشگاهی برای خودش یک ورزشگاه اختصاصی داشته باشد تا این بهانه را از مربیان بگیرد.


**تغییرات مدیریتی مثبت بود؟
من خودم را وارد این مسائل نمی‌کنم. تیم پیکان دولتی است و مدیران تغییر می‌کنند و امیدوارم هر کسی می‌آید و قبول مسئولیت می‌کند، موفق شود و بتواند به بهترین شکل مسئولیتش را انجام دهد. این سؤال‌ها در کنفرانس خبری قبل از بازی مناسب نیست، اما مدیر جدید تا این لحظه خواسته‌های تیم را برآورده کرده است و مدیر قبلی هم زحمتش را کشید.


**شانس رسیدن به سهمیه آسیایی؟
نه، ما فقط بازی می‌کنیم که فوتبال خوبی ارائه کنیم و سعی خواهیم کرد از توانایی خودمان بهره ببریم و خیلی به این مسائل فکر نمی‌کنیم، چون حتی وضعیت سهمیه سال آینده با تقویم جدید AFC مشخص نیست.

دیدگاه‌ها