کد خبر : 1813779 | 14 اسفند 1400 ساعت 14:08 | 2.6K بازدید | 1 دیدگاه

بدشانسی ادامه‌دار؛ تیم بی‌دفاع پیکان مقابل نساجی!

با مصدومیت ایمان اکبری دست مجتبی حسینی در بازی با نساجی در خط دفاع حسابی خالی است.

بدشانسی ادامه‌دار؛ تیم بی‌دفاع پیکان مقابل نساجی!

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران در شرایطی روز یکشنبه مقابل نساجی قرار می‌گیرد که تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.


مصدومیت های پیش آمده برای برخی بازیکنان پیکان در هفته های گذشته دردسرهایی را برای کادرفنی این تیم ایجاد کرد و حالا یک بدشانسی و آسیب دیدگی دیگر به این تعداد اضافه شده است.
پیکان در مسابقات گذشته خود نفراتی مثل امیرحسین جدی، سامان فلاح، دانیال جهانبخش، محمدعلی فرامرزی و یکی دو بازیکن دیگر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و حالا ایمان اکبری نیز به این تعداد اضافه شده است.
اکبری که در مسابقه با فجرسپاسی به دلیل شرایط نامساعد زمین از ناحیه زانو آسیب دید مشکوک به پارگی رباط صلیبی است و با اعلام مجتبی حسینی سرمربی پیکان احتمالا تا پایان فصل غایب خواهد بود.


نکته مهم این که همه مصدومیت هایی که برای بازیکنان پیکان پیش آمده به خاطر شرایط زمین های مسابقه و تمرینی بوده است. همین امر سبب شد تا مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان نسبت به شرایط بد برخی زمین ها در کشور گلایه کند و در نشست خبری اش بگوید که این زمین ها در حد لیگ محلات هم نیست.
از طرف دیگر بازیکنان مصدوم پیکان همگی در پست مدافع هستند و در چنین شرایطی دست مجتبی حسینی در خط دفاعی مقابل نساجی حسابی خالی است. اگرچه امیرحسین جدی شرایط بازی را به دست آورده اما وضعیت سامان فلاح، دانیال جهانبخش و محمدعلی فرامرزی مشخص نیست. ضمن اینکه ایمان اکبری هم غایب قطعی خودروسازان است. 
باید دید در این شرایط سرمربی پیکان چگونه تیمش را در بازی با نساجی ارنج خواهد کرد. دیدار دو تیم ساعت 15 یکشنبه در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها