کد خبر : 1813783 | 14 اسفند 1400 ساعت 14:34 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

هروه رنار در ماراتن ریاض دوید

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان در آستانه دو مسابقه حساس تیمش در مرحله مقدماتی جام جهانی در یک تورنمنت متفاوت شرکت کرده است.

به گزارش "ورزش سه" هروه رنار سرمربی فرانسوی و نام‌آشنای فوتبال جهان که در کسوت سرمربی تیم ملی عربستان مشغول به فعالیت است و کارنامه‌ی موفقی در این تیم داشته، چشم‌انتظار دو بازی نهایی تیمش در مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی است تا صعود همراه سبزپوشان عربستان را به جام جهانی تجربه کند.

شاگردان رنار 4 فروردین باید به چین سفر کنند و مقابل تیم ملی فوتبال این کشور قرار گیرند و سپس در آخرین مسابقه مرحله انتخابی جام جهانی، در عربستان در مصافی حیثیتی و حساس از استرالیا میزبانی می‌کنند؛ پیروزی مقابل چین می‌تواند صعود شاگردان رنار به جام جهانی 2022 قطر را قطعی کند.

در فاصله کمتر از 20 روز تا برگزاری دیدار با تیم ملی چین، رنار و دستیارانش در تصمیمی جالب‌توجه در تورنمنت دوومیدانی ریاض شرکت کرده‌اند!

1696147

 

1696148

جالب آن‌که این سرمربی فرانسوی پیش از این در تورنمنت داکار هم شرکت کرده بود تا این‌گونه علاقه‌ی خود به رشته دوومیدانی را در کنار مربیگری فوتبال نشان بدهد و آمادگی جسمانی خود را در 53 سالگی محک بزند.

دیدگاه‌ها