کد خبر : 1813926 | 15 اسفند 1400 ساعت 12:28 | 35.8K بازدید | 3 دیدگاه

گزینه اتریشی روی میز؛

بلای جان گواردیولا سرمربی یونایتد می‌شود؟

رالف هازن هاتل، سرمربی اتریشی ساوتهمپتون مورد توجه مدیران باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.

بلای جان گواردیولا سرمربی یونایتد می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، جستجو برای یافتن جانشین دائمی رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد ادامه دارد و هر روز نام جدیدی برای در دست گرفتن هدایت شیاطین سرخ برای فصل بعد مطرح می شود. حالا نشریه میرر در گزارشی مدعی شد نام رالف هازن هاتل، سرمربی اتریشی و فعلی ساوتهمپتون نیز پس از کسب نتایج درخشان با این باشگاه به فهرست نهایی مدیران منچستریونایتد اضافه شده است. رالف رانگنیک در گذشته و در دوران حضور در لایپزیش سابقه همکاری با رالف هازن هاتل را در کارنامه داشته و به خوبی از توانایی های این سرمربی آگاه است.

1696389

ساوتهمپتون تحت هدایت رالف هازن هاتل در این فصل چه از لحاظ سبک بازی و چه عملکرد در شرایط خوبی قرار داشته و دو تساوی این تیم مقابل منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا باعث شده توجه مدیران یونایتد به این سرمربی جلب شود. همچنین سبک مربیگری رالف هازن هاتل شباهت فراوانی به رالف رانگنیک داشته و در واقع حضور او روی نیمکت یونایتد ادامه دهنده مسیر این تیم در فصل جاری خواهد بود.

البته به نظر می رسد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن و قدیس و اریک تن هاگ از آژاکس همچنان گزینه های اصلی یونایتد هستند، اما نام رالف هازن هاتل نیز در جلسات هیئت مدیره یونایتد برای احراز این پست مطرح شده است. منچستریونایتد عصر امروز و در دیداری حساس در لیگ برتر به مصاف رقیب همشهری خود منچسترسیتی خواهد رفت و شکست در این دیدار شانس این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را کمتر از قبل می کند. نباید فراموش کرد غیبت در این تورنمنت معتبر بی تردید در خرید ستاره های بزرگ و توافق برای جذب سرمربی جدید برای این باشگاه تعیین کننده خواهد بود.

دیدگاه‌ها