کد خبر : 1813940 | 15 اسفند 1400 ساعت 14:03 | 17.4K بازدید | 3 دیدگاه

چطور به این فرد اعتماد کردید؟

ماهینی: کلاهبردار را دیدم، اصلا شبیه نبودیم!

کلاهبرداری به اسم حسین ماهینی اتفاق عجیب این روزها بود که بازیکن سابق پرسپولیس را حسابی شوکه و متعجب کرد.

ماهینی: کلاهبردار را دیدم، اصلا شبیه نبودیم!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته گزارش عجیبی پخش شد که در آن فردی خود را به جای حسین ماهینی جا زده و اقدام به کلاهبرداری چند میلیاردی با نام بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس کرده بود. این کلاهبردار گفته دویست میلیارد قدرت خرید دارد و تا آخرین اطلاع پلیس حدود سه میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است!

ماهینی در تماس تصویری با این کلاهبردار گفته بود: من نمی‌دانم چجوری مردم به این فرد اعتماد کرده‌اند. آقای محترم چطوری رویت شد و دلت آمد چنین کاری با من کنی؟ اصلا به آبرو و شخصیت من فکر کردی؟ از مردم می‌خواهم زودباور نباشند.

این کلاهبردار تا الان پنج شاکی  و سه بار هم سابقه کلاهبرداری و سرقت نیز دارد و زندان هم رفته است. تصویر این متهم پخش نشده اما خود ماهینی که او را دیده می‌گوید حتی بیست درصد هم با او شباهت نداشته و در چند کلمه‌ای که با دوربین صدا و سیما صحبت کرد کاملا تفاوت لحن و صدای او با ماهینی حس می‌شد.

نکته عجیب در مورد شاکیان این است که آنها حتی به طور کامل خود ماهینی را نمی‌شناختند و زحمت سرچ و تحقیق را هم به خود نداده‌اند. این کلاهبردار حتی ساعت و ماشین هم از مال‌باختگان گرفته و یکی از شاکیان هنگام مصاحبه، نام ماهینی را نیز از یاد برده بود!

1696418

توئیت عجیب ماهینی خطاب به این کلاهبردار که شب هم در خانه فردی که از او کلاهبرداری کرده خوابیده است!

ماهینی امروز در حاشیه تمرین سایپا در خصوص این اتفاق گفت: من سه یا چهار روز پیش بود که به سمت تمرین می‌آمدم که از پلیس تهران بزرگ زنگ زدند و به من گفتند چنین موضوعی است و ما این فرد را هم دستگیر کرده‌ایم و اگر می‌شود چند دقیقه بعد با شما تصویری تماس بگیریم. گفتند خیلی ضروری است و باید اطلاع رسانی کنیم و من گوشی‌ام را سر تمرین به یکی از بچه‌های تدارکات دادم که اگر زنگ خورد متوجه شوم. وسط تمرین مصاحبه کردم و خیلی عجیب و غریب بود. روز من را انقدر با استرس و ناراحتی شروع کردند که اصلا نفهمیدم چطور تمرین کردم. من فکر می‌کنم دوستان مال باخته که به این فرد اعتماد کرده‌اند می‌توانستند با یک کنکاش و سرچ کوچک در اینترنت و حتی با دو سه نفر صحبت کردن متوجه شوند. من سبقه و جایگاهم مشخص است و با دو تا سوال و جواب همه چیز را راحت در می‌آورند.

ماهینی در مورد شباهتش با این فرد گفت: من این آقا را در تماس تصویری که دیدم فکر کنم کلا ده یا بیست درصد شبیه من بود. آنقدرها شباهتی نداشت و واقعا عجیب بود. از پلیس تهران تشکر می‌کنم که شبانه روز زحمت می‌کشند و امیدوارم پول‌ها و اشیایی که به این آقا دادند برگردد و ماجرا ختم به خیر شود.

1696420

مدافع سایپا می‌گوید کلاهبردار بیست درصد هم شبیه او نبوده است.

ماهینی اضافه کرد: کسی از من شکایت نکرده و از این آقا شکایت کرده‌اند. من حدود هجده سال است در سطح اول بازی کرده‌ام؛ هفت سال تیم ملی و پرسپولیس بودم و ناراحتی‌ام از این بود که من اعتبارم را روزانه و کم کم به دست آوردم. محبوبیت، اسم و شهرت من ذره ذره به دست آمده و وقتی شب می‌خوابی و صبح چنین چیزی می‌بینی ناراحت می‌شوی. خداراشکر توانستند دستگیرش کنند.

حسین ماهینی پس از پخش شدن گزارش که یکی از شاکیان مدعی شده بود این کلاهبردار شب هم در خانه‌شان مانده توییتی زد و به این اتفاق واکنش نشان داد. کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد این توییتش گفت: واقعا نوبرش بود! آدم غریبه را  در حیاطش هم راه نمی‌دهد چه رسد به اینکه شب هم خانه‌اش بخوابد. نمی‌دانم بخندم یا تعجب کنم. چنین چیزی اصلا وجود ندارد و واقعا از این قسمت به بعد ماجرا خنده دار است.

1696419

ماجرا وقتی عجیب‌تر می‌شود که این فرد خود را بازیکن پرسپولیس معرفی کرده و حین دستگیری گرمکن پرسپولیس را به تن داشته در حالی‌که کاپیتان سابق قرمزها دو فصل پیش این تیم را ترک کرده است.

او در پایان گفت: ما در ایران شبیه راموس، مسی و رونالدو را داریم ولی قرار نیست هرکس شبیه بود خود را جای آنها جا بزند. تن صدا و چهره مشخص است و حتی از دماغ من هم مشخص است که من هستم یا نه (با خنده).

دیدگاه‌ها