کد خبر : 1813963 | 15 اسفند 1400 ساعت 15:55 | 32K بازدید | 2 دیدگاه

آرسنال همانی بود که می خواستم

در رئال آرامش نداشتم؛ هیچ‌وقت به من اعتماد نشد

مارتین اودگارد در آرسنال به آرامش رسیده، همان چیزی که در رئال مادرید نداشت.

در رئال آرامش نداشتم؛ هیچ‌وقت به من اعتماد نشد

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد ستاره نروژی که از 16 سالگی در عضویت رئال بود و چند سال متوالی در تیم های هلندی و سپس سوسیداد به شکل قرضی بازی کرد، بالاخره تابستان گذشته مجوز جدایی قطعی از رئال را گرفت و با قراردادی تا 2025 به آرسنال ملحق شد. او نیم فصل دوم فصل گذشته را قرضی برای توپچی ها بازی کرده بود و در بازگشت به رئال تصمیم به جدایی قطعی گرفت. رئال نیز او را با 40 میلیون یورو واگذار کرد.

1693228

 

اودگارد در آرسنال تبدیل به بازیکنی ثابت و تاثیرگذار شده و کاملا احساس راحتی می کند. زمزمه رسیدن کاپیتانی آرسنال به او هم شنیده می شود.

1651687

 

اودگارد در مصاحبه با تی وی 2 و در مورد روزهای حضورش در رئال و مقایسه با شرایط فعلی در آرسنال گفت:« در 15 سالگی از کشور خارج شدن و تصمیم به بازی برای یک باشگاه بزرگ گرفتن، ساده نیست و برایم همه چیز خاص بود. به رئال پیوستم ولی سال ها به تیم های دیگر قرض داده شدم و مرتب در حال آزمایش من بودند. خیلی از اطرافیان نگران شرایط من و آن همه آزمون و خطا بودند. فکر می کنم به اندازه کافی خوب بودم که به من اعتماد شود. حالا در آرسنال نیازی به اثبات خودم ندارم.»

اودگارد ادامه داد:« حس می کنم در آرسنال جایگاه شایسته ای دارم. اینجا به من آرامش داده اند و ثبات. در آرسنال دیگر دغدغه این را ندارم که سال بعد قرار است کجا قرضی بازی کنم. همه چیزخوب پیش می رود و همان جایی هستم که دوست داشتم.»
 

دیدگاه‌ها