کد خبر : 1813970 | 15 اسفند 1400 ساعت 16:40 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

تامی آبراهام:

رم به من اعتماد کرد؛ هر کاری برایش انجام می‌دهم

مهاجم انگلیسی از درخشش برای رم در ایتالیا ابراز خوشحالی کرد.

رم به من اعتماد کرد؛ هر کاری برایش انجام می‌دهم

به گزارش"ورزش سه"، هفته بیست و هشتم رقابت‌های سری A ایتالیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها رم توانست همچون بازی رفت آتالانتا را شکست دهد و ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاورد. تامی آبراهام تک گل این دیدار را برای تیمش به ثمر رساند. او تا به اینجا زننده 20 گل برای جالوروسی بوده است.

به این ترتیب رم ۴۷ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر در رده ششم جدول رده بندی باقی ماند و با تیم آتالانتا که در رده پنجم است هم‌امتیاز شد.

 

1637769

 

ملی پوش انگلیسی از چلسی با قراردادی به ارزش بیش از ۴۰ میلیون یورو به رم آمد و با ۱۲ گل در سری آ در ۲۶ بازی، به اضافه ۶ گل در  لیگ کنفرانس اروپا عملکرد خوبی برای تیمش داشته است.

تامی آبراهام در پایان بازی با آتالانتا گفت:« هواداران از ابتدا تا پایان بازی از ما حمایت کردند. نمی‌توانیم این احساس را توصیف کنیم. خیلی خوشحالم توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. ما هر روز بیشتر و بیشتر هماهنگ می شویم. چند ماه پیش ممکن بود در آخرین لحظه گل بخوریم اما امروز به عنوان یک تیم تا انتها جنگیدیم. همانطور که گفتم، من تمام توانم را برای این باشگاه گذاشته ام.»

 

1637768

 

آبراهام ادامه داد:« رم تابستان گذشته به من اعتماد کرد و من این را فراموش نمی کنم. از بازی برای رم هر روز بیشتر از قبل لذت می برم و به خصوص حمایت و تشویق های هواداران در ورزشگاه انگیزه هر بازیکنی را بالاتر می برد. من برای رم هر کاری انجام خواهد داد.»

رم پس از باخت به یوونتوس، هفت بازی بدون شکست در سری آ را پشت سر گذاشته است، از جمله پیروزی های متوالی ۱بر صفر مقابل اسپزیا و آتالانتا با گل های آبراهام. رم در دیدار بعدی خود باید پنجشنبه۱۹ اسفند به دیدار ویتسه آرنهم هلند در لیگ کنفرانس اروپا برود و در ادامه در لیگ فوتبال ایتالیا با اودینزه بازی خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها