کد خبر : 1813991 | 15 اسفند 1400 ساعت 17:57 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

به تیم داوری این بازی تبریک می‌گویم‌

‌الهامی: شجاعی هماهنگ کرد و به رختکن رفت

ساکت الهامی می‌گوید قضاوت خوب داوران در هفته‌های اخیر باعث بهتر شدن شرایط مربیان شده است.

‌الهامی: شجاعی هماهنگ کرد و به رختکن رفت

به گزارش ورزش سه، سرمربی نساجی پس از برد مقابل پیکان در نشست خبری حاضر شد و گفت: قبل از صحبت هایم در مورد نکات فنی این برد را از طرف بچه ها و مجموعه کادرفنی‌مان به آقای حدادیان عزیز هدیه می‌کنیم که واقعا روزهای سختی را گذراندند؛ تولد ایشان بود و به عنوان کادوی تولد بچه ها این برد را به ایشان تقدیم می‌کنند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که واقعا نوع فوتبال خوبی را به خصوص قبل از گل ارائه دادند. به آنها تبریک و خسته نباشید می‌گویم و دست تک تکشان را می‌بوسم.

او ادامه داد: پیکان جزو تیم های بسیار با ریتم و منظمی است که در لیگ ما حضور دارد و افکار مربی این تیم را کاملا می‌توانید در تیم مشاهده کنید. نتایجی هم که گرفته‌اند گویای حرف های من است؛ یک تیم منسجم، جوان، دونده که برای چیزی که از بازی می‌خواهند از دقیقه یک تا ۹۰ بسیار با ریتم و منظم تلاش می‌کنند اما امروز ما شرایط خیلی خوبی داشتیم و بازیکنان ما چیزی که می‌خواستیم را به‌نحو احسن انجام دادند؛ مخصوصا قبل از اینکه به گل برسیم بچه ها خیلی خوب بازی کردند؛ یکی از بازی های خوب لیگ بود.

الهامی با اشاره به 10 نفره شدن پیکان در این بازی گفت: درست است که پیکان 10 نفره شد اما آنها در بازی هایی هم 10 نفره پیروز شده‌اند. تیم ما امروز نشان داد یک تیم با پتانسیل است؛ ما از اول فصل دنبال این بودیم که قابل احترام باشیم و به نظرم مردم آرام آرام به نساجی به عنوان یک تیم خوب نگاه می‌کنند و این برای منِ مربی، مایه مباهات است. خوشحالم که بازیکنان و مجموعه کادرفنی‌ای دارم که در این شرایط قرار دارند.

سرمربی نساجی در واکنش به اینکه مسعود شجاعی بعد از تعویض بلافاصله به رختکن رفت عنوان کرد: شجاعی زمانی که تعویض شد گفت من به رختکن می‌روم چون در صحنه ای که تنش با نیمکت حریف وجود داشت مقداری از نظر روحی در شرایط خوبی نبود. مسعود را همه می‌شناسند. با خودم هماهنگ کرد و به رختکن رفت.

او در پاسخ به این سوال که آیا دلیل تعویض شجاعی عدم تمرکز بود گفت: اصلا بحث عدم تمرکز نبود. ترسم از این بود که اخطار دوم را بگیرد و شرایط هم به گونه ای بود که نیمکت تیم حریف فشار می‌آورد که این اتفاق بیفتد. خوشبختانه مسعود بازیکن با تجربه ای است و توانست از این شرایط بیرون بیاید.

الهامی در خصوص مصدومیت زامهران در این بازی توضیح داد: مصدومیتی که برای او به وجود آمد برای همه پیش می‌آید. بازی ها فشردگی زیادی دارد و او هم از نوع فوتبال سرعتی و فانتزی بهره می‌برد؛ در یک لحظه بین دو بازیکن پیکان گیر کرد و این اتفاق برایش افتاد. باید عکس برداری شود تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی افزود: دوست داشتیم همه بازی ها در زمین خودمان بود. به هواداران تیم‌مان تبریک می‌گویم و از راه دور دست تک تک آنها را می‌بوسم. می‌دانم که دعای خیر همه آنها بدرقه راه ما است.

الهامی با تمجید از عملکرد تیم داوری بازی بیان کرد: از تیم داوری تشکر می‌کنم. در دو سه هفته واقعا داوری ها خوب بوده؛ به آقای افشاریان تبریک می‌گویم. گروه های داوری برای ما فوق العاده است. همانطور که زمان هایی انتقاد می‌کنیم امروز به آقای پیام حیدری و آقای منصوری و همکارانشان تبریک می‌گویم. همانطور که در بازی با پرسپولیس و استقلال تبریک گفتم، الان هم تبریک می‌گویم و دلیل این تبریک بردمان نیست. فوق العاده قضاوت کردند و حتی یک سوت اشتباه هم نزدند. خوشحالم که جامعه داوری به سمتی می‌رود که مربی ها را از شرایط عصبی خارج کرده است.

دیدگاه‌ها