کد خبر : 1814228 | 16 اسفند 1400 ساعت 19:28 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

شانس حضور در آسیایی برای علیرضا کریمی

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به مفاد چرخه ی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم بر انتخابی در وزن ۸۶ کیلوگرم برای مشخص شدن کشتی گیر اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان گرفت.

شانس حضور در آسیایی برای علیرضا کریمی

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در جلسه ای که کادر فنی تیم ملی در این مورد برگزار کرد، با توجه به ارائه مستندات پزشکی (ضرب‌خوردگی) علیرضا کریمی توسط هیئت کشتی استان البرز پیش از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور گرگان به فدراسیون و تأییدیه پزشک معتمد (دکتر کیهانی) و مفاد چرخه‌ی انتخابی تیم ملی و همچنین با توجه به اینکه نامبرده در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت های انتخابی جام تختی بعنوان قهرمانی دست یافته و عدم حضور وی در رقابت های قهرمانی کشور که مجوز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا بوده، موجه بوده است، تصمیمات زیر اتخاذ شد.

رقابت انتخابی درون اردویی در تاریخ ۲۷ اسفندماه بین علیرضا کریمی قهرمان رقابت های انتخابی جام تختی و محسن مصطفوی قهرمان مسابقات قهرمانی کشور در گرگان برگزار می‌شود.

نحوه اجرا:

وزن کشی ساعت ۸ صبح با دو کیلوگرم ارفاق

مسابقه ساعت ۱۰ صبح

در صورت پیروزی مصطفوی وی ملی پوش تیم ایران در مغولستان خواهد بود، در غیر اینصورت علیرضا کریمی باید ۲ پیروزی مقابل مصطفوی بدست آورد تا ملی پوش ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان باشد.

 

دیدگاه‌ها