کد خبر : 1814243 | 16 اسفند 1400 ساعت 20:43 | 36.5K بازدید | 16 دیدگاه

مشت گره کرده و هورا، روی سکوهای آزادی

مجیدی‌ها و برادرانه‌ترین شادی سال (عکس)

فرهاد و فرزاد مجیدی در روز عجیبی که در فاصله چند ثانیه از کنار زمین اخراج شدند، نظاره‌گر پیروزی تیمشان بودند.

مجیدی‌ها و برادرانه‌ترین شادی سال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برخورد توپ به دست علیرضا علیزاده کافی بود تا فرهاد مجیدی به نشانه اعتراض تا داخل زمین نیز آمده و حتی روی چمن ورزشگاه آزادی نیز تعادلش را از دست داده و روی زمین بیفتد. در کنار او، فرزاد مجیدی نیز به این اتفاق معترض بود تا اینکه بیژن حیدری پس از مشورت با آرمان اسعدی تصمیم گرفت تا در واپسین دقایق بازی، یک ضربه پنالتی به سود آبی ها اعلام کند.

البته حیدری پس از آن، به کنار زمین آمد و پس از مشورت با کمک داور اول و داور چهارم، کارت زرد دوم و کارت قرمز مستقیم را به ترتیب به فرهاد و فرزاد مجیدی نشان داد تا دو برادر ضربه پنالتی کوین یامگا را از روی سکوهای استادیوم آزادی تماشا کنند.

مجیدی ها که استرس فراوانی بابت نتیجه این بازی و ضربه پنالتی یامگا داشتند، پس از اینکه توپ به گل تبدیل شد، سر از پا نمی شناختند و اینگونه به هوا پریده و مشت های خود را گره کردند و فریاد شادی سر دادند.

هر چند که اعتراض های فرهاد مجیدی و اخراج او باعث شده است تا سرمربی آبی پوشان دیدار حساس هفته بعد برابر صنعت نفت را از روی سکوها تماشا کند اما قطعا کسب سه امتیاز در دیدار برابر گل گهر، باعث فراموشی اخراج دقایق آخر او شده است چرا که این برد ارزشمند، استقلال را یک گام دیگر به سمت قهرمانی نزدیک تر کرد.

قطعا مسائل حاشیه ای پیرامون باشگاه استقلال و در صدر آنها، اعزام سیاوش یزدانی و حسین مرادمند به خدمت سربازی، تأثیر فراوانی در شادی فرهاد مجیدی داشته است و سرمربی آبی پوشان اینگونه سر از پا نمی شناسد و با مشت های گره کرده در حال شادی روی سکوهای آزادی است.

عکس: علیرضا زینلی

1696970

دیدگاه‌ها