کد خبر : 1814354 | 17 اسفند 1400 ساعت 15:54 | 30.4K بازدید | 17 دیدگاه

رفیق نیمه‌راه شدن؛

اتهام بزرگ به رونالدو؛ اخلاق تند و همیشگی!

به نظر می رسد اخلاق ترک کردن اردوی تیم، عادت امروز و دیروز کریستیانو رونالدو نیست.

اتهام بزرگ به رونالدو؛ اخلاق تند و همیشگی!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله و پرافتخار به جای تماشای دیدار منچستریونایتد در دربی این هفته با منچسترسیتی به پرتغال بازگشت و این رفتار مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است. این طرز برخورد تعهد این بازیکن به شیاطین سرخ آنهم در این یک فصل دشوار را زیر سوال می برد. اما مرور تاریخ موید آن است که رونالدو چندین بار سابقه ترک اردوی تیمش را داشته و تنها در طول سه سال حضورش در یوونتوس بارها این کار را انجام داده است.

1697122

در اکتبر سال 2019 و پیش از بازی خارج از خانه یوونتوس مقابل لچه، مائوریتسیو ساری، سرمربی وقت یوونتوس تصمیم به استراحت دادن به رونالدو گرفت. ستاره پرتغالی نیز به جای حضور در اردوی تیم، در تورین ماند و تصمیم گرفت به شکار کردن در حومه شهر بپردازد. یوونتوس نیز در دیدار مقابل لچه به تساوی ناامیدکننده 1-1 رضایت داد. بسیاری از هواداران تصمیم رونالدو در مورد تفریح کردن به جای پیوستن به تیم و احتمالا حضور از روی نیمکت در ترکیب در نیمه دوم برای کمک به تلاش و کسب پیروزی را مورد انتقاد قرار دادند.

1697119

دو هفته پس از این اتفاق، ساری در دقیقه 55 بازی خانگی مقابل میلان و در شرایطی که مسابقه هنوز 0-0 بود، رونالدو را از زمین بیرون آورد. او جای خود را به پائولو دیبالا داد و این ستاره آرژانتینی 22 دقیقه بعد گل برتری را به ثمر رساند. رونالدو که از تصمیم سرمربی یوونتوس چندان راضی نبود، پس از تعویض شدن به جای اینکه بازی را از روی نیمکت تماشا کند، تصمیم به ترک ورزشگاه آلیانز و رفتن به خانه گرفت.

1697123

در ماه مارچ سال 2020 و درست قبل از شروع اولین دوره قرنطینه در ایتالیا، رونالدو به پرتغال سفر کرد تا در کنار مادرش در مادیرا باشد. وقتی چند روز بعد خبر مثبت شدن تست دانیله روگانی منتشر شد، رونالدو در پرتغال بود و اولین بازیکن خارجی یوونتوس لقب گرفت که ایتالیا را ترک کرده است. در ادامه آزمایش رونالدو مثبت شده و او در مادیرا تحت شرایط قرنطینه قرار گرفت. بسیاری رونالدو را به بی اهمیتی نسبت به پروتکل های ویروس کرونا متهم کردند و تصمیم این بازیکن و عواقب آن باعث شد تا بازیکنان خارجی یوونتوس هفته ها بعد ایتالیا را ترک کنند.

1697120

پس از باخت 3-0 مقابل روسونری در ماه می سال گذشته، رونالدو با آندره آ آنیلی و جان الکان در مارانلو دیدار کرد و بسیاری از هم تیمی های رونالدو در ترکیب یوونتوس از برگزاری این جلسه ناراضی بودند. اگرچه اخبار حاکی از آن بود که این دیدار از قبل برنامه ریزی شده و بدون توجه به نتیجه بازی مقابل میلان فیکس شده بود.

1697121

رونالدو تابستان گذشته یوونتوس را در شرایطی عجیب و توفانی ترک کرد و در ابتدا به شکل عجیبی مشخص نبود که آینده این ستاره پرتغالی کجا رقم می خورد. رونالدو فصل را با لباس بیانکونری آغاز کرد و 30 دقیقه در جریان تساوی 2-2 مقابل اودینزه بازی کرد. در ابتدا به نظر می رسید ستاره پرتغالی در آستانه پیوستن به منچسترسیتی و بازی کردن تحت هدایت پپ گواردیولا است. اما رونالدو در نهایت به اولدترافورد بازگشت و هم تیمی های خود در یوونتوس را در شرایطی واقعا دشوار رها کرد.

دیدگاه‌ها