کد خبر : 1814356 | 17 اسفند 1400 ساعت 15:59 | 10.9K بازدید | 7 دیدگاه

یورگن کلینزمن:

نترس اینتر؛ بازیکنان لیورپول هم انسان هستند!

یورگن کلینزمن اسطوره اینتر، به نراتزوری اطمینان داد که می توانند امشب لیورپول را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهند.

نترس اینتر؛ بازیکنان لیورپول هم انسان هستند!

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم شکست 2-0 در بازی اول مقابل استون ویلا در مرحله یک هشتم نهایی جام یوفا 1990، اینتر با هت تریک به یادماندنی یورگن کلینزمن در دیدار برگشت موفق به صعود به دور بعد شد. حالا ستاره سابق نراتزوری به تمجید از عملکرد این تیم در بازی رفت پرداخته و گلزنی در نیمه اول را کلید صعود این تیم توصیف کرد.

یورگن کلینزمن گفت: "همیشه این احتمال وجود دارد که اتفاقات غیرقابل تصوری در 90 دقیقه رخ دهد. حتی اگر لیورپول تیمی استثنایی باشد، باز هم آنها انسان هستند. اینتر چیزی برای از دست دادن ندارد و این بهترین فرصت ممکن است. اگر اینتر در نیمه اول به گل برسد، اعتماد به نفس این تیم افزایش می یابد و چه کسی می داند در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ 

1697125

اینتر در بازی اول بسیار خوب و منظم بازی کرد و آنها فقط در گلزنی ناکام بودند. حتی اگر اینتر در این مرحله حذف شود نیز نحوه خروج آنها از تورنمنت می تواند سرنوشت بقیه فصل را رقم بزند. اینتر باید مانند شیر مبارزه کند و چنین عملکردی به آنها شور و شوق می دهد تا رقبای خود در سری آ را نیز شکست دهند.

انتقادات اخیر از ادین ژکو و لائوتارو مارتینز؟ هیچ چیز هیجان انگیزتر از دو مهاجمی نیست که خود را فدای یکدیگر می کنند. من در کنار آلدو سرنا در اینتر، ریتزیلی در موناکو، تدی شرینگهام در تاتنهام و رودی وولر در تیم آلمان چنین چیزی را تجربه کردم. ژکو و لائوتارو یک زوج واقعی هستند و فقط باید به طور منظم با هم بازی کنند تا این همکاری را توسعه دهند. فکر می کنم مخلوط لائوتارو  ژکو مهاجمی مانند کلینزمن می شود و من بازیکنی بین این دو نفر بودم."

دیدگاه‌ها