کد خبر : 1814371 | 17 اسفند 1400 ساعت 16:45 | 12.6K بازدید | 4 دیدگاه

مارگا، کاریو، عبدالرزاق، پریرا، رومارینیو و چند ستاره دیگر

نبرد بهترین های آسیا در ال کلاسیکو عربستان

یکی از مهمترین بازی های لیگ حرفه ای عربستان امشب برگزار می شود، یک دیدار سنتی و حساس بین دو تیم الهلال و الاتحاد.

نبرد بهترین های آسیا در ال کلاسیکو عربستان

به گزارش "ورزش سه"،  از بازیهای هفته بیست و سوم لیگ حرفه ای عربستان امشب دو تیم الهلال و الاتحاد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیداری که علاوه بر حساسیت ذاتی و سنتی بین هواداران دو تیم، حالا اهمیت بالایی هم دارد چرا که سه امتیاز این دیدار می تواند نقش مهمی در رسیدن به عنوان قهرمانی یکی از این دو تیم داشته باشد.

این بازی که از آن به عنوان یکی از دو ال کلاسیکوی لیگ حرفه ای عربستان نام برده می شود در حالی برگزار خواهد شد که هفته هاست تیم الاتحاد صدر جدول رده بندی را از آن خود کرده و جای خود را به هیچ حریفی نیز نمی دهد، تیمی که پس از چند سال ناکامی حالا عزم خود را برای رسیدن به عنوان قهرمانی جزم کرده است و علاوه بر حضور در صدر جدول تعدادی از رکوردهای این فصل لیگ حرفه ای عربستان را نیز به نام خود زده است.

در جمع شاگردان کازمین کونترا، قطعا رومارینیو و عبدالرزاق حمدالله سرترین نفراتی هستند که این فصل گل های حساسی به ثمر رساندند و حالا به دنبال قهرمان کردن زرد و مشکی پوشان هستند. الاتحادی ها در حال حاضر با ۲۲ بازی موفق شدند ۵۴ امتیاز کسب کنند و در صدر جدول قرار بگیرند.

در سوی دیگر الهلالی ها در سالی که مربیان زیادی روی نیمکت خود نشاندند حالا با دستورات تاکتیکی سرمربی آرژانتینی و اسبق خود یعنی رامون دیاز به میدان خواهند رفت. ادیون ایگالو مهاجم نیجریه ای به همراه موسی مارگا، آندره کاریو و ماتئوس پریرا بهترین بازیکنان الهلال هستند که امید فراوانی برای گلزنی آنها در دیدار امشب وجود دارد. آبی پوشان در حال حاضر با دو بازی کمتر از سایر تیم ها یعنی ۲۰ بازی ۴۰ امتیازی هستند و در رده چهارم جدول رده بندی حضور دارند.

در حال حاضر اودیون ایگالو، مهاجم الهلالی ها با ۱۵ گل (۱۲ گل در الشباب و ۳ گل در الهلال) در صدر بهترین گلزنان لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد و پس از او، رومارینیو مهاجم الاتحاد با ۱۴ گل ایستاده است. در جمع بهترین‌ گلزنان دو تیم باید از حمدالله عبدالرزاق از الاتحاد با ۱۱ گل و موسی مارگا از الهلال با ۹ گل نام برد.

در جمع بهترین گلساز های لیگ حرف های عربستان نیز باید باز هم از دو بازیکن الهلالی و الاتحادی نام برد. در حال حاضر ماتئوس پریرا با ۱۰ پاس گل و ایگور کرونادو با ۸ پاس گل در صدر بهترین ها هستند.

دیدار دو تیم الهلال و الاتحاد از ساعت ۲۱:۱۵  (به وقت تهران) در ورزشگاه شاهزاده فیصل بن فهد آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها