کد خبر : 1814387 | 17 اسفند 1400 ساعت 18:27 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

توضیح درباره بازیکن جنجالی مس شهربابک

در یکی از اتفاقات عجیب لیگ دسته اول، عدم اطلاع رسانی توسط سازمان لیگ باعث به‌کارگیری بازیکن ممنوعه توسط مس شهربابک شد.

توضیح درباره بازیکن جنجالی مس شهربابک

به گزارش "ورزش سه"، مس شهربابک در نقل و انتقالات زمستانی اقدام به جذب بازیکنی کرد که اکنون مشخص شده با 4 جلسه محرومیت انضباطی در زمان حضور در تیم سابقش مواجه بوده و این ابلاغیه به دست هیئت فوتبال کرمان و همچنین این باشگاه نرسیده بود.

محمد آشتیانی که در نیم فصل اول در تیم دسته دومی چوکای تالش حضور داشت، در هفته دوازدهم این لیگ با محرومیت 4 جلسه‌ای مواجه شده بود و در ادامه در نقل و انتقالات زمستانی راهی مس شهربابک شد. وحید رضایی البته در اولین بازی تیمش بعد از جذب این بازیکن به دلیل عدم صدور کارتش موفق به استفاده از وی نشده بود. با این حال در بازی این هفته مقابل خوشه طلایی با صدور کارت این بازیکن، از وی سود برد. دیداری که البته با شکست شهربابکی‌ها همراه شد اما اکنون مشخص شده این بازیکن با محرومیت انضباطی مواجه بوده و به‌عنوان بازیکن غیرمجاز تیمش را همراه کرده است.

مسعود شعبانی‌زاده، سرپرست و مدیر تیم مس شهربابک در این خصوص می‌گوید: نه در جلسه هماهنگی چنین ابلاغی به ما داده شد و نه حکمی از سوی کمیته انضباطی و فدراسیون به ما اعلام شد. در جلسه هماهنگی یکی از مواردی که بررسی می‌شود بازیکنان و اعضای محروم است که نمی‌توانند در آن دیدار تیم را همراهی کنند. ناظر بازی هیچ ابلاغی به ما در خصوص محرومیت آشتیانی نداد و با توجه به اینکه این بازیکن در نیم فصل و از لیگ پایین‌تر به تیم ما اضافه شده بود، مسلما ما نیز نامه‌ای در این خصوص در اختیار نداشتیم و در اتوماسیون باشگاه نیز وجود نداشت.

وی با اشاره به این موضوع حرف‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: در هفته اول بدون اینکه دلیل این موضوع را اعلام کنند، کارت بازی این بازیکن صادر نشد و با تاخیر صورت گرفت. وقتی کارت بازی وی را دریافت کردیم نمی‌دانستیم که امکان چنین مشکلی وجود دارد. الان هم گفته می‌شود دو ساعت قبل از بازی با خوشه طلایی در خروجی فدراسیون این محرومیت اعلام شده است. در صورتی‌که در آن لحظه همه درگیر بازی و هماهنگی‌های مربوط به آن هستند. مطمئنا اگر ابلاغی به باشگاه صورت می‌گرفت از این بازیکن سود نمی‌بردیم.

شعبانی زاده در پایان گفت: مس شهربابک علی‌رغم تمامی محدودیت‌ها و مشکلاتی که در این شهر وجود دارد، در این فصل توانسته به لیگ آزادگان صعود کند و تا به اینجای فصل نیز بدون حاشیه و مشکلی کار را دنبال کرده است. تلاش تمام مجموعه تیم برآورده کردن انتظارات هواداران عاشق این تیم و خوشحالی آنهاست. در ادامه مسیر نیز تمام توان خودمان را به‌کار خواهیم گرفت تا انتظارات را در اولین فصل حضور برآورده و به سرانجام برسانیم. مطمئنا انتظار ما این بود که در اتوماسیون لیگ این موضوع اعلام و ابلاغ شود تا مراحل کار به شکلی مناسب و روتین صورت گیرد.

دیدگاه‌ها