کد خبر : 1814655 | 19 اسفند 1400 ساعت 17:34 | 64.6K بازدید | 22 دیدگاه

امیدوارم داوری‌ها تحت‌الشعاع دربی نباشد

فکری: پرسپولیس نامه زد، ما کجا نامه بزنیم؟

سرمربی نفت مسجدسلیمان امیدوار است داوری دیدار فردا مقابل پرسپولیس بدون اشتباه باشد.

فکری: پرسپولیس نامه زد، ما کجا نامه بزنیم؟

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: با تیم بزرگ پرسپولیس بازی داریم که این تیم غیر از بازیکنان بزرگ، از کادر فنی خوبی بهره می‌برد که مربیان این تیم دوستان من و همبازیانم در تیم ملی بوده‌اند؛ رفاقت بسیار خوبی بین ما برقرار است و البته بازی‌های خیلی خوبی هم در زمین با یکدیگر داشتیم.

او ادامه داد: امیدوارم بازی فردا رقابت خوبی بین دو تیم باشد و مشکل خاصی به وجود نیاید. ان‌شاالله زیبایی‌ها و بار فنی این مسابقه برای بینندگان جلب توجه کند و بازی فنی خوبی شاهد باشیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه بازی سخت و سنگینی در پیش داریم، عنوان کرد: در دو هفته گذشته روند خوبی داشتیم و توانستیم دو مساوی همراه با دو کلین‌شیت داشته باشیم؛ امیدوار هستیم همین مسیر را ادامه بدهیم و بازیکنان ما در مسابقه فردا با آرامش کار کنند؛ یک عملکرد قابل قبول ارائه بدهیم و در این دیدار دشوار امتیاز بگیریم.

فکری به نامه باشگاه پرسپولیس مبنی بر اشتباهات داوری در بازی‌ها اشاره کرد و افزود: ما باید بگوییم که نفت مسجدسلیمان به کجا نامه بزند؟ در خیلی از مسابقات اشتباهات داوری علیه ما بوده و واقعا ما را اذیت کرده است. امیدوارم در دیدار فردا که پیش بازی دربی تهران است، تحت‌الشعاع آن مسابقه قرار نگیرد و آقای صفایی قضاوت خوبی داشته باشند. البته در جریان داوری اشتباهات وجود دارد ولی امیدوارم اشتباه تاثیرگذاری صورت نگیرد و منجر به امتیاز برای تیم‌ها نشود. امیدوارم فردا همه فضاها سالم باشد و یک مسابقه جوانمردانه رقم بخورد که همه از دیدن آن لذت ببرند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص غایبان تیمش برابر پرسپولیس گفت: چند نفر آسیب دیده بودند، اما تقریبا همه بازیکنان را در اختیار داریم و مشکل خاصی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها