کد خبر : 1814674 | 19 اسفند 1400 ساعت 20:00 | 7.3K بازدید | 6 دیدگاه

تمام تمرکز ما روی بازی فرداست، نه جام حذفی‌

الهامی: سپاهان از نظر امتیازی به حق خود نرسیده

سرمربی نساجی می‌گوید سپاهان یکی از بهترین عملکردها را به لحاظ فنی بین تمام تیم‌ها دارد.

الهامی: سپاهان از نظر امتیازی به حق خود نرسیده

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از جدال با سپاهان عنوان کرد: خوشحالم با تیمی بازی داریم که خلاق، با برنامه، منظم، با ساختار و با شخصیت است و هرچه خوبی در فوتبال هست را سپاهان یکجا دارد. از مدیریت گرفته تا آقا محرم عزیز و بازیکنان، هواداران و ورزشگاه خوب.

او ادامه داد: به نظرم فردا یک مسابقه بسیار زیبا و تاکتیکی و ریتم خوب برای هر دو تیم خواهد بود. به نظرم سپاهان تیمی است که نه از نظر کیفیت بازی، بلکه به نظر امتیازی به حق خود نرسیده و می‌توانم بگویم بزرگترین گناه سپاهان این است که فوتبال خیلی خوب و با برنامه‌ای ارائه می‌دهد که به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی نساجی اضافه کرد: اگر بخواهیم امتیاز را کنار بگذاریم و درمورد کیفیت صحبت کنیم، می‌توانم بگویم سپاهان و نساجی دو تیمی هستند که فوتبال خوبی ارائه می‌دهند و از اینکه فردا مقابل سپاهان که یک تیم، مربی و بازیکنان خوبی دارد، خوشحال هستم و دوست دارم بچه‌های تیمم نیز عملکرد خوبی ارائه بدهند و فوتبال تماشاگرپسندی به نمایش بگذارند.

الهامی درباره بازیکنانی که نساجی در اختیار ندارد، عنوان کرد: چند بازیکن را به‌خاطر مصدومیت نخواهیم داشت که نمی‌توانم تا فردا نام آنها را بگویم ولی بازیکنان تاثیرگذاری هستند. ان‌شاالله کادر پزشکی بتواند آنها را برساند و بازی خوبی از هر دو تیم ببینیم. می‌دانم سپاهان تیمی است که اگر کوچک‌ترین اشتباه و تمرکز پایینی داشته باشیم، تنبیه بدی خواهیم شد.

او یادآور شد: سپاهان همان ریتم نیم‌فصل اول خود را ادامه می‌دهد و سه بازی اخیرشان را کاملا آنالیز کردیم. به نظرم تغییرات سپاهان هیچ تاثیر منفی در این تیم ندارد و با بازگشت محرم به سپاهان، این تیم و فوتبال ایران سود می‌کند. محرم یکی از افرادی است که نبودنش به فوتبال ضربه می‌زند ولی گناه او این است که دوست دارد فوتبالِ روی زمین بازی کند و با برنامه باشد و این سبک از بازی برای هر کسی باشد، تاوان دارد که محرم تاوان داده و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. از آقای ساکت هم غیر از این انتظار نمی‌رفت که او را برگرداند چون مدیر توانمندی است و مطمئن بودم محرم برمی‌گردد و به تمام فوتبال کمک می‌کند.

سرمربی نساجی در خصوص قرعه‌کشی جام حذفی و تقابل آنها با استقلال گفت: من فقط می‌توانم تمام تمرکزم را روی بازی فردا مقابل سپاهان بگذارم. تا بازی با استقلال، اتفاقات زیادی می‌افتد که نمی‌توانم درباره آن مسابقه صحبت کنم. فقط می‌گویم استقلال جزو تیم‌های خوب لیگ است و خوشحالم با تیمی رقابت خواهیم کرد که فوتبال به‌روز و با برنامه‌ای دارد.

دیدگاه‌ها