کد خبر : 1814825 | 20 اسفند 1400 ساعت 19:17 | 51.7K بازدید | 2 دیدگاه

صدرنشینی مهندس سرخ‌ها با دبل پاس گل

ترابی و کشف احمد نوراللهی جدید در پرسپولیس

در شرایطی که پرسپولیس در فاصله 9 هفته مانده به پایان فصل، همچنان از دستیابی به عنوان قهرمانی ناامید نشده است، ترابی با دو پاس گل خود توانست به صدر جدول پاسورهای لیگ برسد.

ترابی و کشف احمد نوراللهی جدید در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی در جدال با نفت مسجدسلیمان با دو ارسال خود، توانست تیمش را در آستانه یک برد ارزشمند خارج از خانه برابر شاگردان محمود فکری قرار دهد، اکنون در صدر جدول برترین پاسورهای لیگ قرار گرفته است.

هافبک خلاق و بازیساز پرسپولیس از فرصت طلبی رضا اسدی و گلزنی این بازیکن بهترین بهره را در جدال با نفت مسجدسلیمان برد و با دو پاس گلی که ثبت کرد توانسته اکنون با 9 پاس گل محسن آذرباد و همچنین سعید صادقی را جا بگذارد و به تنهایی صدرنشین این جدول شود.

ترابی که در فصل گذشته نیز توانسته بود در کنار احمد نورالهی به عنوان بازیکنان برتر و تاثیرگذار سرخپوشان برای دستیابی به عنوان قهرمانی کار را دنبال کند، اینبار با شماره هشت جدید تیمش شرایط را به بهترین شکل پیش برد و باید دید قادر خواهند بود یک بار دیگر شرایط را به نفع یحیی گل محمدی و هدفی  که دنبال می‌کنند، پیش ببرد یا خیر.

رضا اسدی بعد از مدت‌ها نیمکت نشینی در این بازی بار دیگر از سوی یحیی گل محمدی به ترکیب اصلی بازگشته و با دو گل خود در نیمه اول توانسته پرسپولیس را تا به اینجای مسابقه برنده این جدال لقب دهد. باید دید عملکرد شماره هشت و نُه سرخپوشان در ادامه فصل همانند فصل گذشته و اینبار با همکاری ترابی و اسدی به سمتی خواهد رفت که این تیم اتفاق مهمی را به نام خود کند یا خیر.

دیدگاه‌ها