کد خبر : 1814840 | 20 اسفند 1400 ساعت 20:19 | 24.1K بازدید | 6 دیدگاه

کونته: سایر باشگاه‌ها هم مالکان روس دارند

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از عملکرد رومن آبراموویچ در طول دوران حضورش در چلسی تقدیر کرد.

کونته: سایر باشگاه‌ها هم مالکان روس دارند

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر باید در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد برود. 
تاتنهام این هفته موفق شد اورتون را با پنج گل در هم بکوبد و حالا تنها دو امتیاز از یونایتد رده پنجمی کمتر دارد، در حالی که دو بازی نیز کمتر از این تیم برگزار کرده است. 
کونته در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« من فکر می‌کنم که ما پیشرفت کرده‌ایم و با تکیه بر تمرینات و کارهای روزانه در حال پیشرفت بیشتری هستیم. ما آماده هستیم تا درک کنیم که جایگاهمان در حال حاضر کجا است.»
او با اشاره به شرایط یونایتد اظهار داشت:« آنها هفته گذشته با نتیجه 1-4 در دربی برابر منچسترسیتی شکست خوردند و شما به خوبی اهمیت این دست بازی‌ها را می‌دانید. اما ما باید سعی کنیم که ثبات را حفظ کرده و به خودمان فکر کنیم، نیازی نیست به دیگران فکر کنیم. ما می‌خواهیم پیشرفت تیم را در این بازی نشان دهیم.»

 

1691338


این مربی ایتالیایی درباره رقابت نزدیک در جدول اضافه کرد:« این بازی مهمی برابر تیمی است که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگد. آنها معمولا این سهمیه را داشتند اما این فصل مشکلات زیادی را تجربه کردند. ما باید با تمام وجود بجنگیم تا به صدر جدول نزدیک بمانیم و سپس ببینیم که در آخر فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد.»
سرمربی تاتنهام که پیش از این سابقه قهرمانی در لیگ برتر با چلسی را داشته درباره شرایط فعلی این باشگاه و قرار گرفتن رومن آبراموویچ در فهرست افراد تحریم شده از سوی دولت انگلیس گفت:« در هر موقعیت باید مسئولیت کار خودتان را بپذیرید. من فکر می‌کنم کار من به عنوان مربی و کار بازیکن مشخص است. وقتی باشگاه شما را استخدام می‌کند، شما صرفا مسئول عملکرد خودتان هستید و تمام تلاش‌تان را برای باشگاه به کار می‌گیرید.»
کونته با اشاره به حضور گسترده افراد ثروتمند روس در ورزش ادامه داد:« ما درباره باشگاهی فوق العاده حرف می‌زنیم که مالکش توانست آن را به باشگاهی بزرگ تبدیل کند. فراموش نکنید که چلسی در دوران او قهرمانی‌های بسیاری کسب کرد. فکر می‌کنم مالکان روس در دیگر تیم‌ها هم هستند و این موضوع نه فقط در فوتبال، بلکه در تمام ورزش‌ها وجود دارد.»

دیدگاه‌ها