کد خبر : 1814878 | 20 اسفند 1400 ساعت 23:15 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

بیت‌سعید: جبیره گفت پایش را زدند

حسن بیت سعید می‌گوید اعضای تیم صنعت نفت مشکلات زیادی دارند اما به عشق مردم آبادان بازی می‌کنند.

بیت‌سعید: جبیره گفت پایش را زدند

به گزارش ورزش سه، حسن بیت سعید پس از باخت صنعت نفت مقابل استقلال در‌ جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود و ما خیلی آنالیز کردیم استقلال را و آمدیم امتیاز بگیریم و روی غفلت گل خوردیم. بعد از گل آمدیم جبران کنیم ولی هرچه زدیم نشد.

او در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی که روی بازیکن صنعت نفت رخ داد گفت: در مورد صحنه پنالتی فکر کنم روی رضا جبیره بود و گفت پایم را زد. اما کارشناسان داوری تشخیص خواهند داد. شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در بازیهای بعدی جبران کنیم.

بیت سعید در مورد شرایط صنعت نفت در لیگ بیست و یکم عنوان کرد: من فکر کنم آقای منصوریان جوی را در تیم ساخته که یاد استقلال خوزستان قهرمان را برایم زنده کرده. همه همدل هستند و به عشق مردم آبادان بازی می‌کنند. ما مشکل زیاد داریم و به عشق مردم آبادان بازی می‌کنیم، امیدوارم بازیهای بعدی بتوانیم جبران کنیم.

بازیکن صنعت نفت در‌ پایان در خصوص اتفاقی که در خوابگاه تیم رخ داده بود گفت: چند نفر از بچه‌ها و آنالیزور و تدارکات جزئی مصدوم شدند الان جای دیگری حضور دارند. اصلا چیز غریبی است و همه از وضعیت ما اطلاع دارند. اما ما به عشق صنعت نفت و مردم آبادان تا آخرین لحظه تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتایج را بگیریم.

دیدگاه‌ها