کد خبر : 1815033 | 21 اسفند 1400 ساعت 20:02 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

دو ستاره یونایتد دیدار با تاتنهام را از دست دادند

برونو فرناندز و اسکات مک تومینای در ترکیب منچستریونایتد مقابل تاتنهام بازی نخواهند کرد.

دو ستاره یونایتد دیدار با تاتنهام را از دست دادند

به گزارش "ورزش سه"، امشب منچستریونایتد در مسابقه‌ای تعیین کننده در استادیوم اولدترافورد پذیرای تاتنهام خواهد بود و به نظر شرایط رالف رانگنیک برای چینش ترکیب شیاطین سرخ در این بازی آسان نیست. صبح روز شنبه گزارش شد که تست کرونای تعدادی از بازیکنان منچستریونایتد در آستانه دیدار حساس مقابل تاتنهام مثبت بوده است. ابتدا عنوان شد غیبت داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی و باتجربه شیاطین سرخ  در این بازی قطعی شده، اما در نهایت او در ترکیب ثابت قرار گرفت. اما بر اساس اخبار و با توجه به اینکه اتوبوس حامل تیم به اولدترافورد رسیده، به نظر می رسد که نه برونو فرناندز و نه اسکات مک تومینای در میان بازیکنان یونایتد برای این مسابقه حضور ندارند.

1698039

منچستریونایتد در حال حاضر با دو امتیاز بیشتر از اسپرز و البته با دو بازی بیشتر در رده پنجم قرار داشته و برای رسیدن به لیگ قهرمانان فصل بعد چاره ای جز کسب پیروزی در دیدار حساس امشب مقابل تاتنهام نخواهد داشت. همچنین احتمال غیبت این بازیکنان در مسابقه مهم اواسط هفته یونایتد برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان و استادیوم اولدترافورد وجود دارد.

یونایتد در مسابقه رفت و در مادرید علی‌رغم ارائه نمایشی نه‌چندان خوب به تساوی 1-1 دست یافت و با توجه به حذف قانون گل زده در خانه حریف، آنها چاره ای جز کسب پیروزی در اولدترافورد برابر تیم دیگو سیمئونه نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها