کد خبر : 1815036 | 21 اسفند 1400 ساعت 20:23 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

تست کرونای داوید دخیا به‌موقع منفی شد (عکس)

داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد‌ در ترکیب این تیم برای دیدار برابر تاتنهام قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته فوق‌العاده حساس و حیاتی در انتظار منچستر یونایتد خواهد بود. آنها از دقایقی دیگر در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد میزبان تاتنهام خواهند بود و برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا محکوم به پیروزی در این بازی هستند.

از طرف دیگر شیاطین سرخ چند روز دیگر در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید خواهند رفت.‌ در واقع این دو دیدار حیاتی برای رالف رانگنیک و تیمش محسوب می‌شود و قطعاً منچستر یونایتد به دنبال پیروزی در این دو بازی خواهد بود.

ساعاتی پیش بود که چندین رسانه معتبر گزارش دادند که داوید دخیا به کرونا مبتلا شده است و نمی‌تواند منچستریونایتد را برابر تاتنهام همراهی کند. با این حال دقایقی پیش ترکیب منچستر یونایتد برای دیدار برابر تاتنهام اعلام شد که در کمال تعجب نام دخیا نیز در آن دیده می‌شود. بر اساس گزارش آخرین تست او پیش از این بازی منفی شده و به همین دلیل هم در ترکیب قرار گرفته است.

1698043

نکته قابل توجه دیگر در مورد ترکیب یونایتد اینکه برونو فرناندز بازی امشب را از دست داده و گفته می‌شود او بیمار است و حتی احتمال غیبتش برابر اتلتیکو مادرید نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها