کد خبر : 1815061 | 21 اسفند 1400 ساعت 22:37 | 29K بازدید | 4 دیدگاه

جنجال داوری؛ پنالتی یونایتد سوخت؟ (عکس)

رقم خوردن دو صحنه مشابه و تصمیمات متفاوت داور بازی یونایتد- تاتنهام بحث برانگیز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، یک ساعت از آغاز دیدار دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام سپری شده و شیاطین سرخ با بریس کریستیانو رونالدو در خانه از حریف لندنی خود پیش افتاده‌اند. اما این دیدار جنجالی‌های داوری فراوانی داشته و هواداران یونایتد معتقدند یک پنالتی به سود این تیم گرفته نشده است.

1698110

در دقایق ابتدایی بود که ضربه کریستیانو رونالدو در مرکز محوطه جریمه تاتنهام به دست اریک دایر برخورد کرد و در شرایطی که دست این بازیکن کاملا باز و در شرایط غیر عادی بود؛ داور تمایلی به اعلام پنالتی و حتی بازبینی صحنه نشان نداد. اما دقایقی بعد این بار ارسال دژان کولوسفسکی، ستاره سوئدی و جدید تاتنهام به دست الکس تلس برخورد کرد و داور بی درنگ نقطه پنالتی را نشان داد تا هری کین دروازه یونایتد و داوید دخیا را باز کند.

در نگاه اول به نظر می‌رسید شرایط در هر دو صحنه مشابه بوده، اما در یک صحنه پنالتی اعلام شده و در دیگر موقعیت داور ترجیح به ادامه بازی داده است. البته جیم بگلین، کارشناس بازی‌ کامپیوتری معروف PES در خصوص صحنه برخورد توپ به دست در محوطه تاتنهام مدعی شد به دلیل اینکه دست پشت بدن رفته هند نیست و در آن صحنه برعکس هند الکس تلس، عرض بدن زیاد نشده است. علی‌رغم ورود تکنولوژی بازبینی صحنه نیز به نظر می‌رسد هنوز جنجال‌ها به خصوص در مورد صحنه‌های مشکوک به پنالتی در دنیای فوتبال تمام نشده است.

1698114
1698113

دیدگاه‌ها