کد خبر : 1815103 | 22 اسفند 1400 ساعت 10:26 | 67.1K بازدید | 3 دیدگاه

جنجال در امارات؛ رقص با پرچم رقیب (عکس)

حرکت عجیب سنگربان العین و رقص با پرچمی از لوگوی الوحده، جنجال بزرگی را در لیگ امارات به وجود آورد.

جنجال در امارات؛ رقص با پرچم رقیب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین دیدار فصل رقابت های لیگ امارات، تیم های رده اول و دوم جدول رده بندی یعنی العین و الوحده روز گذشته به مصاف هم رفتند. فاصله 4 امتیازی دو تیم باعث افزایش حساسیت های این دیدار شده بود که در نهایت با پیروزی یک بر صفر العین به پایان رسید تا این تیم اختلاف خود را با الوحده به عدد 7 برساند.

در پایان این دیدار، خالد عیسی سنگربان و کاپیتان العین و گلر تیم ملی امارات در اقدامی عجیب، پارچه ای با لوگوی باشگاه الوحده را بر سر میله پرچم کرنر قرار داده بود و به سمت هواداران حاضر در استادیوم رفت. این اقدام خالد عیسی باعث ورود هواداران الوحده به درون زمین و درگیری شدید بین طرفداران میزبان و بازیکنان العین شد.

اسماعیل مطر کاپیتان الوحده در پایان الکلاسیکوی امارات در استادیوم آل نهیان و در گفتگو با شبکه های تلویزیونی گفت: بازیکنی از باشگاه العین وجود دارد که نمی خواهم نامش را ذکر کنم که بعد از بازی سعی کرد هواداران ما را تحریک کند. اگر این بازیکن بخواهد پیروزی را جشن بگیرد، این حق خودش و تیمش است، اما نه در سمت هواداران ما. او باید به سمت سکوی هواداران العین می رفت و با آنها به خوشحالی می پرداخت. تحریک افکار عمومی غیرقابل قبول است.

مطر افزود: اتفاقی که افتاده کاملا غیرقابل قبول است، به خصوص اگر از سوی یک بازیکن باتجربه باشد، زیرا تحریک تماشاگران، مسابقه را از زیبایی خارج می کند. ما این باخت را قبول داریم، اما این درست نیست که پرچم باشگاه الوحده را به دوش بکشید و به جایگاه هواداران بروید، شاید نیت شما خیر باشد اما مردم این را متوجه نمی شوند.

کاپیتان الوحده ادامه داد: این رفتار نه برای خودش و نه هیچ کس دیگری قابل قبول نیست. وظیفه من این است که جلوی چنین رفتارهایی را بگیرم و هرکس به خانواده من احترام نگذارد، مقابل او می ایستم حتی اگر این فرد برادر من باشد. در نهایت این ورزش فوتبال است و یک برنده و یک بازنده در آن وجود دارد. امروز العین پیروز شد و ما به این تیم و هوادارانش تبریک می‌گوییم، اما بازی با احساسات هواداران ما غیرقابل قبول است.

دیدگاه‌ها