کد خبر : 1815168 | 22 اسفند 1400 ساعت 17:48 | 27.8K بازدید | 2 دیدگاه

مارتینز:

ادن هازارد رهبر ماست و خیلی به او اعتماد داریم

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک‌ یک بار دیگر به حمایت از ادن هازارد پرداخت.

ادن هازارد رهبر ماست و خیلی به او اعتماد داریم

به گزارش "ورزش سه"، هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم ناامیدی‌ها در مورد ادن هازارد افزایش پیدا می‌کند. ستاره بلژیکی که با انگیزه و اشتیاق زیادی راهی سانتیاگو برنابئو شده بود؛ در دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن که با برد و صعود دراماتیک لوس بلانکوس به پایان رسید نیز به شکل کامل نیمکت نشین بود.

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک که همواره از ادن هازارد حمایت کرده؛ حالا یک بار دیگر نیز این کار را انجام داده و می‌گوید: "ما به ادن نیاز داریم. با اینکه او در ترکیب رئال مادرید به میدان نمی‌رود اما در سطح ملی او را از دست نداده‌ایم. نقش او همچنان برای ما مهم است و می‌خواهد به تیم کمک کند. او رهبر ماست و ما خیلی به هازارد اعتماد داریم."

1676633

همچون فصل گذشته در رقابت‌های این فصل نیز تیبو کورتوا یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بوده و نمایش‌هایی در سطح بسیار بالا از خود ارائه داده است. مارتینز در این‌باره نیز گفت: "سطح کورتوا؟ فکر می‌کنم او چندین فصل در این سطح بوده است. او جایزه بهترین دروازه‌بان جام جهانی 2018 را برد. رفتن به رئال مادرید کمی سخت بود، اما او قدرت ذهنی غیرطبیعی دارد."

1698046

تیم ملی بلژیک یکی از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی قطر محسوب می‌شود و قطعاً روبرتو مارتینز و هواداران این کشور حساب ویژه‌ای روی درخشش ادن هازارد و تیبو کورتوا باز کرده‌اند. کورتوا که در فرم فوق العاده‌ای به سر می‌برد و مارتینز امیدوار است که ادن هازارد نیز در ادامه فصل بیشتر بازی کرده و وضعیت بهتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها