کد خبر : 1815173 | 22 اسفند 1400 ساعت 18:08 | 27.3K بازدید | 7 دیدگاه

عمران زاده: استقلال فرم خوبی دارد و دلیل این انتقادها را نمی‌دانم

حتی برنده دربی هم نمی‌تواند ادعای قهرمانی کند

مدافع اسبق استقلال مدعی است این تیم در فرم خوبی برای دستیابی به قهرمانی قرار دارد.

حتی برنده دربی هم نمی‌تواند ادعای قهرمانی کند

به گزارش "ورزش سه"، حنیف عمران‌زاده در خصوص شرایط استقلال در این فصل گفت: استقلال را پیگیری می‌کنم و فکر می‌کنم آنها تاکنون نتایج خیلی خوبی کسب کرده‌اند. همه چیز عالی است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص انتقادهایی که از تیم مجیدی بابت زیبا بازی نکردن گرفته می‌شود اینطور واکنش نشان داد: آنهایی که این مسایل را عنوان می‌کنند دنبال اهدافی هستند. هواداری که باید راضی باشد از این تیم رضایت دارد. تیمی که 22 هفته باخت نداشته و همه رکوردها را زده است قطعا شایسته عنوان قهرمانی است. دیگر چه چیزی از استقلال می‌خواهید که امسال بهترین عملکرد را داشته است.

عمران‌زاده درباره پیش بینی‌اش از دربی پیش رو اینطور گفت: در شرایط دربی، دو تیم به دنبال برد هستند و در حال حاضر فکر می‌کنم استقلال شرایطش بهتر است. هر دو تیم بازیکنان خوبی دارد.

مدافع اسبق استقلال درباره اینکه چه کسانی در دو تیم بازیکنان کلیدی دربی محسوب می‌شوند؛ گفت: سیدجلال حسینی و وریا غفوری کاپیتان‌های دو تیم بازیکنان کلیدی هستند؛ به خصوص وریا که دربی‌باز است و سابقه گلزنی در این دیدار را دارد.

عمران‌زاده در واکنش به سربازی یزدانی و مرادوند و تاثیرش روی استقلال گفت: دو جوان را سوزاندند و آ‌نها را به خدمت فرستادند. می‌شد با تدابیری این دو بازیکن را کمی دیرتر به خدمت فرستاد. به نظرم سر کل‌کل و بیانیه‌نویسی و این مسایل این اتفاقات برای این دو بازیکن افتاد. البته که تیم ملوان تیم بسیار خوبی است و امیدوارم فصل آینده به لیگ برتر بیاید. من در این تیم فوتبال بازی کرده‌ام وامیدوارم این دو عزیز سال آینده در لیگ برتر به میدان بروند. در خصوص تاثیر جدایی این دو بازیکن از استقلال باید بگویم اگر خط دفاعی استقلال را سه نفر حساب کنیم؛ 60 درصد خط دفاعی رفت. البته که ما جایگزین‌‌های بسیار خوبی برای این دو بازیکن داریم؛ چشمی که تجربه‌اش را دارد و عارف هم بعد از آن مصدومیتی که برایش به‌وجود آمده بود در دیدار مقابل نفت عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه احتمالی دربی و تاثیرش در روند قهرمانی یک تیم گفت: اصلا چنین چیزی نیست چون هنوز هفت تا بازی تا پایان فصل باقی مانده البته اگر استقلال همین روند را ادامه دهد می‌تواند به‌ این عنوان دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها